Jijquote:Op donderdag 28 december 2023 00:28 schreef FritsFlits het volgende:
First Aid KitLive zijn ze nog beter
eh nee...quote:Op donderdag 28 december 2023 00:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach, goede slaapzak doet wonderen. Het is maar -1 vandaag (wel een realfeel van -15, maar daar hebben wij het niet over) en er ligt maar 30cm sneeuw ofzo. Iglo bouwen is ook een optie.
Emmylou!quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
First Aid KitGodinnen
Alleen jammer dat hun beste werk natuurlijk weer nergens te bekennen is.
Jij bent anti-sneeuw? Hoe dan!quote:
Komt goed schatjequote:Op donderdag 28 december 2023 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarover gesproken... we moeten nog een tent huren voor DTRH
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wij zijn na een paar seizoenen afgehaakt. Misschien toch eens verder kijken.
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt na seizoen vijf oid
Ik kijk series eigenlijk altijd af, behalve als het echt niet mijn ding is, dan stop ik na een paar afleveringen al. Maar dat is echt heel sporadisch (The Walking Dead & The black List).quote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die eerste paar seizoenen vond ik echt top toen. Met zo nu en dan ook echt goede muziek tussendoor. Ging snel bergafwaarts alleen.
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die is ondertussen open jaHeel gek, eerste dag lukte het niet, maar dag van verhuizing wel zonder moeite.
Als men elkaar aardig vindt kunnen er aardig wat mensen in gastenverblijf
Denken dat je vooraan staat in de rijquote:Op donderdag 28 december 2023 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Starflyer We gaan volgend jaar naar Zweden![]()
![]()
Ook geweldig. Sowieso dat hele album.quote:
Hiquote:
Omdat je bij 30 graden nou eenmaal geen sneeuw hebt. Dat vind ik ook een stuk beter.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij bent anti-sneeuw? Hoe dan!
Sneeuw![]()
![]()
![]()
Mijn fav. weer: Blauwe lucht, -10C of kouder, flink laagje sneeuw, zonMaak je mij echt gelukkig mee. Ik rij hier dan met een dikke glimlach op m'n bek rond
ik word gelukkig van weer waarbij ik een korte broek aan kan met een shirtje en het liefste slippersquote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
![]()
Mijn fav. weer: Blauwe lucht, -10C of kouder, flink laagje sneeuw, zonMaak je mij echt gelukkig mee. Ik rij hier dan met een dikke glimlach op m'n bek rond
Zon jonge God zal het niet meer zijn tegenwoordig.quote:
Dat moet @BillDauterive zijn geweest.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Degene die dat karaoke-item heeft verzonnen bij de NPO wens ik trouwens de eeuwige jeuk toe, zonder handen.
Oo ja ideaal weer . Ik hou ervan. Komt hier alleen nooit voorquote:Op donderdag 28 december 2023 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
![]()
Krijg altijd kippenvel bij Emmylou en bij hun live concerten is het extra mooiquote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook geweldig. Sowieso dat hele album.
Ik ga hier ook gewoon naar buiten met een shirt aan hoor. Net nog met crocs en shirt door sneeuw gelopen om afval aan straat te zettenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word gelukkig van weer waarbij ik een korte broek aan kan met een shirtje en het liefste slippers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |