Aardig wat en anders natuurreservaat achter ons tuintjequote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
In 1993 geboren zijn en dan al klinken als een 50 jarige met een kort pittig kapsel
wij zijn na een paar seizoenen afgehaakt. Misschien toch eens verder kijken.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Heb Suits (volgens mij was het dit jaar) er doorheen gebingewatched in een paar weken ofzo
Ze heer Karen?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
In 1993 geboren zijn en dan al klinken als een 50 jarige met een kort pittig kapsel
Heb hetzelfde inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef peaceman het volgende:
Dit is nou typisch zo'n nummer waar ik zelf nooooooit op zou stemmen en toch ergens wel fijn vind
Ik ben afgehaakt na seizoen vijf oidquote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Heb Suits (volgens mij was het dit jaar) er doorheen gebingewatched in een paar weken ofzo
Die eerste paar seizoenen vond ik echt top toen. Met zo nu en dan ook echt goede muziek tussendoor. Ging snel bergafwaarts alleen.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Stop making me feel so oldquote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Tentje? In december/januari? nee dank je.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Aardig wat en anders natuurreservaat achter ons tuintjeTentje opzetten hoppa.
First Aid KitDie stemmen zijn echt
![]()
![]()
Deze staat bijna altijd in mijn shortlist, maar haalt het nooitquote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef peaceman het volgende:
Dit is nou typisch zo'n nummer waar ik zelf nooooooit op zou stemmen en toch ergens wel fijn vind
Nah, één is al van 1990.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik was al afgehaakt bij tentjequote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tentje? In december/januari? nee dank je.
Niets mis mee idd.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef Zorro het volgende:
Een Amy MacDonald nummertje dit.
Maar dat vind ik ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |