Ik vind jou een goede user die zinnige dingen zegt (maar minder goed dan ik)quote:
Hemels voer echt waar.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Tosti met augurken en mosterd ter voorbereiding
@:fetx
Littler kan alvast de antidepressiva bestellen dusquote:Op donderdag 28 december 2023 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
EDIT: Keegan Brown, Dimitri vd Bergh, Luke Humphries en Josh Rock zijn ook jeugd WK geweest.
Luke Humphriesquote:Op donderdag 28 december 2023 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar komt de LOEK-hype vandaan
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:03 schreef The_Undertone het volgende:
Wel lachen dat heel wat spelers van Eric Clarys' Darts Academy supergekende namen die al een paar keer pijnlijk tekort kwamen op Q-school. Benieuwd of de peptalk van the Sherrif een even groot succes wordt als bij Kim Huybrechts:
Andy “The Beast from the East” Baetens (34), Erembodegem
Arne “The Grey Warrior” Degryse (22), Torhout
Bagio “The Mystery Mind” Jacobs (27), Stabroek
Davyd Venken (46), Kessenich
Dieter “The Gladiator” Van Ham (24), Rillaar
Gylian “GS” Surgeon (18), Wevelgem
James “The Phoenix” Venbesien (45), Oostende
Jeffrey Vanbergen (23), Houthalen
Jeroen Caron (36), Langemark
Jody Tobback (49), Herselt
John “Killerbee” Desreumaux (49), Zwevegem
Luc “The Unstoppable” Bogaert (53), Oostende
Simon Teysen (29), Hoevene
Sybren Tysen (25), Schoten
Yoran Pletinck (18), Zele
Andy Baetens steunen we natuurlijk met volle overtuiging. Benieuwd naar mijn gemeentegenoot Gylian Surgeon.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Tosti met augurken en mosterd ter voorbereiding
@:fetx
Klinkt wel als een hoop werkquote:Op donderdag 28 december 2023 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Hele vloer onderquote:
Stuk makkelijker dan zo uit een pak schudden inderdaad.quote:
Sommige mensen hebben echt tijd te veelquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |