Bril nodig?quote:
Ik snap het welquote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neeja maar geen idee, wat is een held. De eerste waar ik echt 'fan' van was was Avril denk ik
Mistig?quote:
New Adventuresquote:
Nouja, ik luisterde een tijd graag naar Tiësto maar om nou van held te spreken. Nee, dan ga ik toch voor Dave Grohl die daarna kwam.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zo diep heb ik nog niet over de vraag nagedacht
Wel heel gevarieerd zoquote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ligt eraan. Toen ik heel klein was ging ik schijnbaar goed op de Carpenters en op Marco Borsato. Toen ik iets groter was en echt een eigen muzieksmaak ontwikkelde, was dat veelal trance. En in dat kader denk ik dat Mauro Picotto wel mijn eerste échte muzikale held was.
Normaal.quote:
Onherkenbaar is zequote:
Albert West bij de kaasmarkt in Alkmaar of Luv' bij Tobbedansen in Hoornquote:
Dat blijft ook wel genot.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat ik weet wat je bedoeld, dat had ik dus denk ik toen ik Whole Lotta Rosie voor het eerst hoorde
Tellen de gratis optredens tijdens de locale zomerfeesten ook mee?quote:
Iedereen die toen leefde wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:16 schreef PippenScottie het volgende:
Don’t speak heb ik in de nineties exht een miljoen miljard keer gehoord
Ik vond in die tijd van die simpele iets te gestyleerde deuntjes wel echt leukquote:
Het houd niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 27 december 2023 23:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hoeveel van die grappen heb je eigenlijk nog?
Kijk eens aan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |