Jaja, haten op Bauer is natuurlijk superpopulair enzo.quote:
Mwah, elk album heeft nog wel een paar pareltjes.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel per album minder geworden
Kan ook niet anders als je vader de reichstag in de fik heeft gestokenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Huub van der Lubbe had niet zo'n hoog zelfbeeld
Degene die ik altijd noem als eerste was Lucinda Williams in Haarlem in 2007. Op Wikipedia staat mijn arm met horloge nog als foto bij haar pagina.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eerste concert waar ik daadwerkelijk een kaartje voor kocht was denk ik
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Foo Fighters setlists
Dank uquote:Op woensdag 27 december 2023 23:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja kan goed! Je bent n kenner
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan ook niet anders als je vader de reichstag in de fik heeft gestoken
als je er van houdt, heb je ongetwijfeld een top avond.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaja, haten op Bauer is natuurlijk superpopulair enzo.
Honderd keer liever Bauer met band die oprecht spontaan, grappig en best entertainend op zo'n podium staat dan zo'n artiest die eigenlijk vooral met een gezicht van 'bedankt voor jullie geld' zijn riedeltje afdraait.
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Degene die ik altijd noem als eerste was Lucinda Williams in Haarlem in 2007. Op Wikipedia staat mijn arm met horloge nog als foto bij haar pagina.![]()
[ afbeelding ]
Volgens de Mex2000 inderdaad de bestequote:
De drank werky, maar ja. Ik vind dat wel een heerlijke meekrijser.quote:
Heb niet veel met Bauer zijn muziek maar lijkt me oprecht een prima vent.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaja, haten op Bauer is natuurlijk superpopulair enzo.
Honderd keer liever Bauer met band die oprecht spontaan, grappig en best entertainend op zo'n podium staat dan zo'n artiest die eigenlijk vooral met een gezicht van 'bedankt voor jullie geld' zijn riedeltje afdraait.
Al behandeld.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:29 schreef 4-elements het volgende:
De Dijk schijnt deze dagen erg populair te zijn in Deventer.
Hij heeft nu een tour met Sieneke, en ik dacht eerst ook 'oh god', maar heb me prima vermaakt. Laatste voorstelling van hun tour wilde hij met Sieneke de lift uit Dirty Dancing doenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb niet veel met Bauer zijn muziek maar lijkt me oprecht een prima vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |