Deze man heeft smaakquote:Op woensdag 27 december 2023 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dan nog liever The revolution will not be televised van Gil Scott-Heron.
Ach, wat in het vat zit, verzuurt nietquote:Op woensdag 27 december 2023 22:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had een aantal bieren naar het huis van mijn ouders laten bezorgen met de intentie om die nu te drinken.
Daar dacht mijn lichaam anders over
Nou vooruit, ik geef het nog een kans.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Another Chance is echt één van de ultieme Zeroes danceclassics ja. Staat wel in de Gale500
Wel de goede Armin van Buuren dan. Niet de Top 2000-versie.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:53 schreef PzKpfw het volgende:
Klinkt als veel muziek van Armin van Buuren
Ja dat zou best kunnen…quote:Op woensdag 27 december 2023 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo.
Kan dat je het vorig jaar al een keer gezegd had en dat ik het vergeten ben![]()
Nee een huis vinden valt niet mee
RHCP vind ik wel de ultieme band 'met 1 liedje' eigenlijk. Dat ene liedje klinkt dan wel weer leuk, toegegeven.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*maakt snel een excel aan*
Nee, alleen ik moet het nu met de trein mee naar huis nemen, en had op de weg hierheen al moeite met alles meenemen, nu komt er nog een hoop bier + kerstcadeaus bijquote:Op woensdag 27 december 2023 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, wat in het vat zit, verzuurt niet
Snow vind ik inderdaad een vrij irritant nummer, maar ze hebben wel hun liedje met rap en hun liedje zonder rap.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
RHCP vind ik wel de ultieme band 'met 1 liedje' eigenlijk. Dat ene liedje klinkt dan wel weer leuk, toegegeven.
Snow is de uitzondering op die regel.
Ja die moet je rustig drinken. Anders ga je gekke dingen doenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jouw biertje is een stuk beter. Een barley wine van 14,4%. Daar kan je een halve avond over doen!
Proost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |