quote:Op woensdag 27 december 2023 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]OJA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Die komt vannacht al zag ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik wacht het afquote:Op woensdag 27 december 2023 22:45 schreef alopio het volgende:
[..]
O wacht geen karmeliet, iets anders is het geworden
En, kon ie er goed op spelen?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dit gitaartje op de achtergrond heeft Neil Young ook een keer geleend.
Ik ook. Maar niemand bijons in huis heeft TikTok.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben al lang af wat dat betreft
[..]Oja, duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vinden de jongens het stom of mogen ze het niet?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niemand bijons in huis heeft TikTok.
Precies! Je kent ze wel.quote:
Zelfs L niet?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niemand bijons in huis heeft TikTok.
Twan woont niet meer thuis, maar Lennon vindt het vooral heel erg stom. Hij heeft er zelfs een hekel aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vinden de jongens het stom of mogen ze het niet?
Dat is echt genieten. Je hebt smaakquote:Op woensdag 27 december 2023 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies! Je kent ze wel.
Vorig jaar had ik 4 versies van een Poolse Pastry Stout. Die was erg geslaagd.
Ik had jou ingeschat als het type dat nooit alcohol drinkt!quote:Op woensdag 27 december 2023 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik drink gewoon kraanwater.
Gisteren al teveel alcohol op.
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan woont niet meer thuis, maar Lennon vindt het vooral heel erg stom. Hij heeft er zelfs een hekel aan.
Nee hij is vooral tegenstander.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zelfs L niet?
Opvoeding geslaagd.
Zat er zoveel tijd tussen die albums ja?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het laatste goede nummer van de Stones tot... zeg, Sweet Sounds of Heaven ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |