Lekker hoor! Dat is altijd een goed biertjequote:Op woensdag 27 december 2023 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog La Trappe Quadrupels, hmm...
Ik heb nog nooit de urgentie gevoeld om een tiktok account aan te maken....quote:
Ik heb de notering per ongeluk meegekregen. Je kunt nog wel ff achterover leunenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben in deze reeks nooit op een grapje te betrappen
Geeft niet, broekie.quote:
Prima serie, van Tiny Rebelquote:Op woensdag 27 december 2023 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker hoor! Dat is altijd een goed biertje
Ik heb - net als vorig jaar - 4 bijna dezelfde bieren gekocht om tussen kerst en oud & nieuw op te drinken.
Dit keer is het de Sleigh Puft serie geworden.
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar weer een of andere hype gemist. Het teken dat ik de boomerleeftijd nader.
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de urgentie gevoeld om een tiktok account aan te maken....
Ben ik nu ook een boomer?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Ik ben al lang af wat dat betreftquote:Op woensdag 27 december 2023 22:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de urgentie gevoeld om een tiktok account aan te maken....
Ben ik nu ook een boomer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |