Nee dat valt wel mee, ik ben niet kaalquote:Op woensdag 27 december 2023 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jeetje, niet verwacht dat jij dat zou zijn.
Oh maar ik heb schijt aan die spelletjes van één of andere flopmod hoor. Die denkt dat ie sumbuddie is hè?quote:
Mudryk 100 miljoen genotquote:Op woensdag 27 december 2023 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Die is ook verdwenen in het zwarte gat dat Chelsea heet
Racistquote:Op woensdag 27 december 2023 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Die is ook verdwenen in het zwarte gat dat Chelsea heet
Ik schrik hiervan.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Oh maar ik heb schijt aan die spelletjes van één of andere flopmod hoor. Die denkt dat ie sumbuddie is hè?
Maar dus wel een downie met scheve tanden?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee, ik ben niet kaal
Ssstquote:Op woensdag 27 december 2023 22:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar dus wel een downie met scheve tanden?
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Richard is een nette en fijne kerel.
IN TEGENSTELLING TOT JEZELF VINCENT
Bij Veilig Thuis kunt u terecht als u zelf hulp zoekt of als u zich zorgen maakt over iemand anders. Of u nu vragen en vermoedens heeft of het zeker weet. Uw zorgen delen is een belangrijke eerste stap. Bel Veilig Thuis op 0800 2000 of chat tijdens kantooruren met een van de medewerkers van Veilig Thuis via deze website of de website van Veilig Thuis in uw regio.quote:
Die is dood op zijn 50e.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Op je 16e al grijze baardharen hebben
Stukje Nigeriaquote:Op woensdag 27 december 2023 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Op je 16e al grijze baardharen hebben
Ga lekker naar VBL met je tyfus Chelseaquote:Op woensdag 27 december 2023 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Madueke veinst een blessure
Wat een kutspeler
Sow!quote:Op woensdag 27 december 2023 22:16 schreef De_Kraam het volgende:
Het lijk van Andy Fordham ziet er nog jonger uit dan Littler.
quote:Op woensdag 27 december 2023 22:16 schreef De_Kraam het volgende:
Het lijk van Andy Fordham ziet er nog jonger uit dan Littler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |