Denk dat er best wat kinderen op verwekt zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
Radiohead is zeer zaaddodende muziek
Dat heb ik met Morisseyquote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kan echt niks met zijn stem. Zit zwaar zwaar zwaar irritatie zone.
Dat kan ik wel begrijpen. Love or hate it gevoel.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja. Maar ik ben het eens met peaceman… live is Radiohead zo goed.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Scott Tenorman Must Die-genot.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat die aflevering dat Cartman Scott zijn eigen ouders laat opeten?
Allicht, maar met een gitaar is dat wel veel tijdrovender om te lerenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welk instrument je ook speelt, een zekere mate van automatisme moet je aanleren, en dan is dat wat jij ingewikkeld vindt echt geen probleem meer hoor
Daar ken ik er wel meer van.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wat voor bui ik ook ben, ik ben nog nooit vrolijk geworden van een Radiohead nummer, altijd zo monotoon en zeurderig
Monotoonquote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wat voor bui ik ook ben, ik ben nog nooit vrolijk geworden van een Radiohead nummer, altijd zo monotoon en zeurderig
Eens. All I Needquote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Jammer en onterecht dat er niks instaat van In Rainbows.
Ja schiet meteen in een soort van "flight" reflex ofzo, dus kan dan al bijna niet meer luisteren naar wat ze allemaal doen, of genieten van lyrics of wat dan ook. Het is echt een pavlov reactie geworden.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen. Love or hate it gevoel.
En Kid Aquote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Jammer en onterecht dat er niks instaat van In Rainbows.
Zullen wel allemaal voorvochtkinderen zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk dat er best wat kinderen op verwekt zijn.
Zeker. Vond ze vroeger nooit veel aan tot ik ze live zag op Werchter.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja. Maar ik ben het eens met peaceman… live is Radiohead zo goed.
Ja in 2022 op Down The Rabbithole gezien. In maart gaan we ze weer zien in Afas live.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ken je The Smile ook? Is ook megagoed.
Alsof één niet genoeg was .... gewoon een samenwerking.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
1110 Homecoming Kanye West & Chris Martin
Dit klinkt angstaanjagend.
Het is... apart. Not sure if like.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:00 schreef PzKpfw het volgende:
1110 Homecoming Kanye West & Chris Martin
Dit klinkt angstaanjagend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |