Ook dat is te hoog gegrepenquote:
Van Gerwen welquote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Emmily heeft niet echt een radiohoofd.
Tom Yorke welquote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Emmily heeft niet echt een radiohoofd.
Ik speel een klein beetje keyboard, daar hoef je alleen maar een paar toetsen omlaag te duwen en je hebt een akkoord. Met een gitaar moet je eerst zonder te kijken je hand in een soort artritis-houding houden en dan je andere hand soepel langs een stel snaren bewegen. Duizend keer ingewikkelder.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:52 schreef tufkac het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Paar akkoorden leren en je kunt best wat liedjes bij het kampvuur spelen.
Echt goed spelen is wat anders natuurlijk, maar de basis is niet zo moeilijk
Eens. Ik heb allebei gespeeld maar ik vind gitaar echt een kutinstrument wat dat betreftquote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik speel een klein beetje keyboard, daar hoef je alleen maar een paar toetsen omlaag te duwen en je hebt een akkoord. Met een gitaar moet je eerst zonder te kijken je hand in een soort artritis-houding houden en dan je andere hand soepel langs een stel snaren bewegen. Duizend keer ingewikkelder.
Gelukkig achter een betaalmuur.quote:
In dat geval schakel ik de radio even uit.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
Radiohead is zeer zaaddodende muziek
Wham?quote:
Als je gevoelig bent voor trieste liedjes wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
Ah Radiohead, weer van die muziek om zwakke kozijnen in hoge gebouwen op te zoeken
Ditquote:Op woensdag 27 december 2023 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je gevoelig bent voor trieste liedjes wel.
Als je voor de kwaliteit er naar luistert, word je er eerder vrolijk dan depressief van.
meesterwerk van een aflevering.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:56 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
De Radiohead aflevering van South Park blijft toch wel mn favoriet
En live al helemaal.quote:
In potentie best een goede band.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wat voor bui ik ook ben, ik ben nog nooit vrolijk geworden van een Radiohead nummer, altijd zo monotoon en zeurderigquote:Op woensdag 27 december 2023 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je voor de kwaliteit er naar luistert, word je er eerder vrolijk dan depressief van.
Ik kan echt niks met zijn stem. Zit zwaar zwaar zwaar irritatie zone.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
Welk instrument je ook speelt, een zekere mate van automatisme moet je aanleren, en dan is dat wat jij ingewikkeld vindt echt geen probleem meer hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik speel een klein beetje keyboard, daar hoef je alleen maar een paar toetsen omlaag te duwen en je hebt een akkoord. Met een gitaar moet je eerst zonder te kijken je hand in een soort artritis-houding houden en dan je andere hand soepel langs een stel snaren bewegen. Duizend keer ingewikkelder.
Is dat die aflevering dat Cartman Scott zijn eigen ouders laat opeten?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:56 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
De Radiohead aflevering van South Park blijft toch wel mn favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |