Gohquote:Op woensdag 27 december 2023 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Blijkbaar is dit een nummer van Gladys Knight & the Pips.
Bij mij ook, niet normaal hoeveel hits ze in zo'n korte tijd hebben kunnen proppen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:51 schreef PzKpfw het volgende:
CCR staat wel in mijn Top 10 beste bands ooit.
Eentje had ik al hè en ik kon ooit come as you are spelen..quote:Op woensdag 27 december 2023 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]guilty… we hebben er twee op zolder liggen. Maar die staan daar voor de sier en hebben we gekregen.
Valt op zich wel mee. Paar akkoorden leren en je kunt best wat liedjes bij het kampvuur spelen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gitaar is ook gewoon teringmoeilijk. Echt respect als je dat beheerst.
Ik ken niet alle Wikipediapagina's van alle Top 2000-nummers uit mijn hoofd. Sorry.quote:
Kyllä!quote:Op woensdag 27 december 2023 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is onze grote vriend er in februari ook bij?
Wel leuk feitje tochquote:Op woensdag 27 december 2023 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken niet alle Wikipediapagina's van alle Top 2000-nummers uit mijn hoofd. Sorry.
Donald Duck-genot.quote:
Alleen jammer van die drummertquote:
Niet gelijk Hendrix willen zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 21:52 schreef tufkac het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Paar akkoorden leren en je kunt best wat liedjes bij het kampvuur spelen.
Echt goed spelen is wat anders natuurlijk, maar de basis is niet zo moeilijk
Nee ik niet. Ik hou niet van instrumentale muziek en erbij zingen gaat hem zeker niet worden. Laat mij maar schilderen of kleuren.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nooit willen leren spelen? Een paar dagen je best doen en je kan een drie akkoorden liedje spelen
Nietquote:Op woensdag 27 december 2023 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken niet alle Wikipediapagina's van alle Top 2000-nummers uit mijn hoofd. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |