Gewoon Bitwarden zelf hosten (Synology-NAS bijv), en overal twofactor op.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ben gehackt en die knakker mailde me dat ie zei dat ie toegang tot mijn wachtwoorden had, wss dus via chrome password manager
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik blijf me verwonderen over het enorme aantal Nederlanders dat een gitaar blijkt te hebben zonder een idee te hebben hoe dat ding werkt
Is onze grote vriend er in februari ook bij?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de fiets duurt zo lang dus ik denk het wel ja. Alhoewel februari en mei kan met de trein. Dat is gewoon in de stad.
Scandinaviërs (Finnen tel ik dan ook even mee) zuipen altijd veel als ze op reis zijn, omdat de drank in eigen land duur isquote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar een groep Finnen ontmoet tijdens een uitwisseling. Aardige gasten, een beetje behouden maar je kan er goed mee drinken.
Ik gooi dit even door Google Translate.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon Bitwarden zelf hosten (Synology-NAS bijv), en overal twofactor op.
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon Bitwarden zelf hosten (Synology-NAS bijv), en overal twofactor op.
Ze zit er net zo bij als ik voorgaande jaren.quote:
Gitaar is ook gewoon teringmoeilijk. Echt respect als je dat beheerst.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik blijf me verwonderen over het enorme aantal Nederlanders dat een gitaar blijkt te hebben zonder een idee te hebben hoe dat ding werkt
quote:
I knowquote:Op woensdag 27 december 2023 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zit er net zo bij als ik voorgaande jaren.
quote:
Nooit willen leren spelen? Een paar dagen je best doen en je kan een drie akkoorden liedje spelenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]guilty… we hebben er twee op zolder liggen. Maar die staan daar voor de sier en hebben we gekregen.
Wtfquote:Op woensdag 27 december 2023 21:49 schreef hole1988 het volgende:
De zweefcamera knalde maandag met volle vaart tegen de muur aan.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[ twitter ]
Hoi Lennartquote:Op woensdag 27 december 2023 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |