Tieten laten zien?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Een meisje heeft mijn functie op de zoom overgenomen zo te zien.
Vannacht ga ik zoomen. Doe je mee?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Een meisje heeft mijn functie op de zoom overgenomen zo te zien.
Vorig jaar een groep Finnen ontmoet tijdens een uitwisseling. Aardige gasten, een beetje behouden maar je kan er goed mee drinken.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Februari (nationale finale), mei (enige concert in de lente) en juni (concert in middle of bumfuck nowhere ik weet de naam niet eens maar
het is ergens in een durp op een festival).
Ja. Iemand die gehackt is door dezelfde persoon zei dat ie wss access heeft tot chrome wachtwoorden manager. Dat ga ik dus ook nooit meer gebruiken.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel zwaar klote
Irritante madderfuckers zijn dat soort mensen
Kan dat in mijn ochtendjas?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vannacht ga ik zoomen. Doe je mee?
Op de fiets duurt zo lang dus ik denk het wel ja. Alhoewel februari en mei kan met de trein. Dat is gewoon in de stad.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En hoe ga je dat in godsnaam doen? Vliegen en auto huren?
quote:
Ben gehackt en die knakker mailde me dat ie zei dat ie toegang tot mijn wachtwoorden had, wss dus via chrome password managerquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja. Iemand die gehackt is door dezelfde persoon zei dat ie wss access heeft tot chrome wachtwoorden manager. Dat ga ik dus ook nooit meer gebruiken.
Hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vannacht ga ik zoomen. Doe je mee?
En dan is dit nog niet eens de beste van Rushquote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genotsplaat dit eigenlijk wel.
Ik heb ondertussen geleerd dat het een vrij alcoholisch volk is, dat geven ze zelf ook aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar een groep Finnen ontmoet tijdens een uitwisseling. Aardige gasten, een beetje behouden maar je kan er goed mee drinken.
Oh dat is mogelijk vrij vervelend jaquote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ben gehackt en die knakker mailde me dat ie zei dat ie toegang tot mijn wachtwoorden had, wss dus via chrome password manager
Sowieso geen chrome meer gebruiken is al een goede stapquote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja. Iemand die gehackt is door dezelfde persoon zei dat ie wss access heeft tot chrome wachtwoorden manager. Dat ga ik dus ook nooit meer gebruiken.
En hij wilde bitcoins?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Ben gehackt en die knakker mailde me dat ie zei dat ie toegang tot mijn wachtwoorden had, wss dus via chrome password manager
Zwaar naar dit soort gasten. Gewoon mensen kapot willen makenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |