Ja deze kende je sowieso welquote:
Ik heb vandaag gewoon gewerkt, dat helpt ook niet mee.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar begonnen we op dit moment aan topic #97, maar we hadden dit jaar wel 14 topics meer voor de start.
We gaan dus tot nu toe twee topics trager dan vorig jaar. Zijn precies mijn posts die ik niet gemaakt heb denk ik
En je wordt bedanktquote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar begonnen we op dit moment aan topic #97, maar we hadden dit jaar wel 14 topics meer voor de start.
We gaan dus tot nu toe twee topics trager dan vorig jaar. Zijn precies mijn posts die ik niet gemaakt heb denk ik
Al ging ik vorig jaar ook gewoon te stappen denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon gewerkt, dat helpt ook niet mee.
Roger Hodgson, o.a.quote:
Sylvie Meisquote:
Ik was ook aanwezig op werkquote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Grijs verzuim ftw!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tijd om dat eens te gaan compenseren dan!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik nietquote:
Coronalockdown, goeie ouwe tijd.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg zwak dat jullie allemaal niet denken aan het record
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |