180quote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik skip wel de reclames straks bij darts, dus geen spoilers over mvg bvd
Ja, daar hoort het nieuws niet bij, dan luister ik gewoon even een ander nummertje tussendoor.quote:
Is dat niet het origineel?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben Timon en Pumba nog gecovered.
Gewoon zo'n Skyradio opvulplaatquote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
T openingsnummer van Coldplay zegt me niks. En als ie gedraaid wordt wsl nog steeds niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
ja hij was even in de warquote:
*insert Pippen.gif*quote:Op woensdag 27 december 2023 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
Is er iemand die dit geen goed nummer vindt?
Plaatjes met backing vocals die "WHOHOO" zingen zijn allemaal, zonder uitzondering kutplaten.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
Tot ongeveer 2005 maakten ze nog wel prima nummers.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Van de platte commerciële zooi die Coldplay heeft gemaakt, gaat deze nog wel soort van
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |