Die bescheidenheid siert je.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar begonnen we op dit moment aan topic #97, maar we hadden dit jaar wel 14 topics meer voor de start.
We gaan dus tot nu toe twee topics trager dan vorig jaar. Zijn precies mijn posts die ik niet gemaakt heb denk ik
Zou wel vreemd zijn als dat wel wasquote:
Ja op kantoor ga ik hier niet zitten, stel dat iemand me herkentquote:Op woensdag 27 december 2023 20:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik was ook “aanwezig” ik heb verder echt geen tering gedaan behalve heel de dag fokken
We doen het samen.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Coronalockdown, goeie ouwe tijd.
Jaquote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zijn als dat wel was
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef alopio het volgende:
[..]
We doen het samen.
Lees je mee Dago, dus voortaan posten hier
Laat je baas het maar niet horen.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:17 schreef alopio het volgende:
zo heel de dag gewerkt (ehhh gepost op fok) net lekker eten en nu weer tijd voor muziek
Ah joh boeiend.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op kantoor ga ik hier niet zitten, stel dat iemand me herkent
Ik moet voor straf morgen een dagje thuisblijvenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Laat je baas het maar niet horen.
Supertrampquote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat Supertramp toch wel vrij hoog in mijn lijst staat van favoriete bands, top 3 wel
Dat waren wel gezellige tijden hier inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2023 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Coronalockdown, goeie ouwe tijd.
Straks gaan ze op dezelfde plekken posten en likes gevenquote:
Je kan nog onder de bank, naast de bank, in de bankquote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag hangen op de bank afgewisseld met zitten op de bank en liggen op de bank
Gelukkig gaat dat prima samen met muziek luisteren
Is zo veel naar het scherm turen niet zwaar voor je?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag hangen op de bank afgewisseld met zitten op de bank en liggen op de bank
Gelukkig gaat dat prima samen met muziek luisteren
Heb je zulke nare collegas. Ik snap het welquote:Op woensdag 27 december 2023 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaan ze op dezelfde plekken posten en likes geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |