Speciaal voor iedereenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Heeft er hier iemand ooit meegemaakt dat een geliefde op de IC lag door Covid?
Dat je geliefde op zijn buik was gedraaid? En daarna zwaar opgeblazen.
Dat je geliefde met alles aan het falen was? Inclusief dialyse-apperaat?
Dat je wordt verteld dat je afscheid moet nemen?
Dat je je kleding al hebt uitgezocht voor de uitvaart?
Ik schat zo in dat op alles het antwoord NEE is.
En dan ben ik hier de wappie die voorzichtig is omdat ik mijn vader gewoonweg nog een keer aan het hoofd van de tafel wil zien?
En dan heb ik het nog nieteens over mijn zusje en haar moeder die nog altijd met een schuldgevoel zitten dat ze mijn vader kapot hebben geholpen.
De wappiedroom dat het door vaccinaties komt is in duigen gevallenquote:Op zaterdag 30 december 2023 08:16 schreef Za het volgende:
Post-COVID ‘hartfalenpandemie’ mogelijk.
OSAKA – Nadat ze COVID-19 hebben opgelopen, lopen patiënten mogelijk een hoger risico op hartfalen als gevolg van aanhoudende virale infecties in hun hart, zelfs zonder een noemenswaardige hartziekte te ontwikkelen, volgens onderzoeksresultaten die op 23 december door Japanse onderzoekers zijn aangekondigd.
Riken-onderzoeksleider Hidetoshi Masumoto, die goed thuis is in de regeneratieve geneeskunde, merkte op: “Sommige mensen die besmet zijn met het coronavirus kunnen aanhoudende virale infecties in hun hart hebben. Er moeten een testsysteem en behandelmethoden worden opgezet ter voorbereiding op een ‘pandemie voor hartfalen’. ,'waarin we een snelle toename zullen zien van het aantal patiënten met hartfalen".
https://mainichi.jp/english/articles/20231226/p2a/00m/0sc/047000c
Zeer uitgebreid:
https://www.sciencedirect(...)ii/S2589004223027189
Nah een grote groep verdient het gewoon. Al zijn het wss mensen met psychische problemen maar weigeren die aan te pakken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Ophouden met iemand een wappie te noemen is echt zoveel beter.
Er zijn wel mogelijk (een zeer gering) gevallen bekend waarbij gevaccineerde mogelijk wat post Covid symptomen hebben. Onderzoek loopt nog.quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De wappiedroom dat het door vaccinaties komt is in duigen gevallen
Dat blijft ook een heel wonderlijk verschijnsel: die intense hoop dat vaccinaties tóch schadelijk blijken. Wat spreekt daar voor mensbeeld uit?quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De wappiedroom dat het door vaccinaties komt is in duigen gevallen
Idd noem ze gewoon makkelijk te beinvloeden recalcitrante mensen met een benedengemiddeld IQ.quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Imo zijn het de wappie roepers die geestelijke problemen hebben, complottheoristen zijn, of iig vrij simpel van geest. Met alle respect.quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nah een grote groep verdient het gewoon. Al zijn het wss mensen met psychische problemen maar weigeren die aan te pakken.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:17 schreef spicymchaggis het volgende:
Za gebruikt de "firehose of falsehood" braaf zoals haar door haar Kremlin overlords opgedragen is.
Als je te bang bent voor een bidet of douche?.... (nooit begrepen waarom mensen WC papier gaan inslaan, in het ergste geval stap je ff onder de douche. Is nog schoner ook.)quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Moeten we alweer massaal wc-papier en eiersnijders in huis halen?
Ik heb geen respect voor wappies/complotgekkies die andermans gezondheid niet in acht nemen en schijt hadden aan regels om samen uit een pandemie te komen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou ook hebben verwacht dat mensen wat andere zaken in zouden slaan jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je te bang bent voor een bidet of douche?.... (nooit begrepen waarom mensen WC papier gaan inslaan, in het ergste geval stap je ff onder de douche. Is nog schoner ook.)
quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:47 schreef Za het volgende:
[..]
Imo zijn het de wappie roepers die geestelijke problemen hebben, complottheoristen zijn, of iig vrij simpel van geest. Met alle respect.
In deel 2 van deze reeks:
[..]
O ja! Dat was echt heel raar. De enige verklaring die ik daar ooit voor hoorde was dat wc-papier in grootverpakking veel ruimte inneemt en zo het gevoel van voldoende voorraad geeft.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je te bang bent voor een bidet of douche?.... (nooit begrepen waarom mensen WC papier gaan inslaan, in het ergste geval stap je ff onder de douche. Is nog schoner ook.)
"Kremlin overlords".quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:28 schreef spicymchaggis het volgende:
Post anders nog eens zo'n spannend verhaaltje wat je in de krochten van het internet opgeduikeld hebt.
Oke wappie, als jij dat zo graag wil kunnen we je wel zo noemen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nah een grote groep verdient het gewoon. Al zijn het wss mensen met psychische problemen maar weigeren die aan te pakken.
Hoe jij "in de wedstrijd staat" is al lang duidelijk, daar hoef je niet meer omheen te draaien.quote:
Deze mensen zijn vrij duidelijk herkenbaar. Zie dit topic.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor wappies/complotgekkies die andermans gezondheid niet in acht nemen en schijt hadden aan regels om samen uit een pandemie te komen.
Tijd voor de booster schaapje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor wappies/complotgekkies die andermans gezondheid niet in acht nemen en schijt hadden aan regels om samen uit een pandemie te komen.
?quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ik eerder bedoelde: doe eens normaal.
En dit is oke?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:15 schreef spicymchaggis het volgende:
Hoe jij "in de wedstrijd staat" is al lang duidelijk, daar hoef je niet meer omheen te draaien.
Random woord: "serpent"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |