Denk dat de deelnemers het al weten maar niets naar buiten mogen brengen.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Ja dat het begon, maar weten de deelnemers dat al dat ze er in komen. Dat lijkt me nog te vroeg.
Je hoeft ook geen biefstuk te lusten om bij de slager te werken.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:32 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben zo benieuwd wie de mods gaan worden.![]()
Ik gluurde in ander topic en zag een eerdere mod zich nu alweer afvragen waarom deze serie een vervolg krijgt.
Waarom zet je zo iemand als mod in bij deze RLS
Hoever van te voren zou dat bekend worden bij de deelnemers denk je?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de deelnemers het al weten maar niets naar buiten mogen brengen.
En wie zich er niet aan houdt, kan het schudden.
Die zijn misschien al bezig in A'dam ?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoever van te voren zou dat bekend worden bij de deelnemers denk je?
Dat zou ook maar zo kunnen. Ben wel heel benieuwd of ze nog in quarantaine gaan voor ze naar binnen gaan of het risico lopen dat mensen ziek binnen komen en de boel aansteken.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die zijn misschien al bezig in A'dam ?
Je kunt ook enthousiast zijn over een nieuw seizoen zonder telkens maar te blijven klagen over waarom dit programma bestaat. De mods klaagden altijd over negativiteit in de COS, maar een van de mods is bij voorbaat alweer negatief en snapt niet waarom dit programma een vervolg krijgt.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen biefstuk te lusten om bij de slager te werken.![]()
En laten we wel wezen er waren er maar weinig die de vorige BB goed vonden.
Ik had inderdaad niet verwacht dat er nog een zou komen, maar dan dacht ik meer aan de tegenvallende kijkcijfers en het gedoe naar de familieleden vorig jaar.
Ik ben helemaal niet negatief, ben ook blij dat er weer een nieuw seizoen aan komt. Ik zeg alleen dat ik het niet verwacht had.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je kunt ook enthousiast zijn over een nieuw seizoen zonder telkens maar te blijven klagen over waarom dit programma bestaat. De mods klaagden altijd over negativiteit in de COS, maar een van de mods is bij voorbaat alweer negatief en snapt niet waarom dit programma een vervolg krijgt.
Tuurlijk nu heb ik het gedaanquote:Op woensdag 27 december 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief, ben ook blij dat er weer een nieuw seizoen aan komt. Ik zeg alleen dat ik het niet verwacht had.
Jij begint al gelijk weer zo negatief en aanvallend.
Als het morgen droog is zal ik er even langs rijden om te kijken of er al activiteiten zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die zijn misschien al bezig in A'dam ?
Dat het begin januari begon zaten ze er met de kerstdagen al in.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoever van te voren zou dat bekend worden bij de deelnemers denk je?
Dan zullen ze dus misschien er al in zitten nu? Of althans bijna.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat het begin januari begon zaten ze er met de kerstdagen al in.
En dan krijg je die zogenaamde live uitzending een kleine 2 weken later dat ze het huis betreden.
Goede kans, het is proefdraaien, en de foutjes eruit halen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen ze dus misschien er al in zitten nu? Of althans bijna.
Ben benieuwd. Kijken wat het dit jaar gaat worden. Of ze iets anders gaan doen en de coins verdwijnenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede kans, het is proefdraaien, en de foutjes eruit halen.
Nog 18 dagen Child en dan begint hetquote:
Welnee, dat doet een testteam, stond een advertentie van Endemol Shine dat ze testers zochten ook om de belichting uit te lichten en de challenges te testen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede kans, het is proefdraaien, en de foutjes eruit halen.
Nee, denk een paar dagen voor 15 januari, dus die vrijdag er voor.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen ze dus misschien er al in zitten nu? Of althans bijna.
Nee dus.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat het begin januari begon zaten ze er met de kerstdagen al in.
En dan krijg je die zogenaamde live uitzending een kleine 2 weken later dat ze het huis betreden.
thnx,quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, denk een paar dagen voor 15 januari, dus die vrijdag er voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |