Nee hoor!quote:
Omdat de reeks toen al liep. Dus daarom lopen we qua aantal topics voor op vorig jaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo lopen we voor vanwege die extra nummers dan?
Met een longonsteking zal het bloazen ook wel minder gaan.quote:
Ik ben er een en ik waardeer dit met een 0.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:18 schreef Zwansen het volgende:
Heb hier niks mee, maar kan me voorstellen als je Limburger/Brabo/Belg bent je dit wel kunt waarderen.
Ja, al eerder constateerden we dat dit echt een vreselijk zware editie is. Hopelijk komen er nu nog wat makkelijkere etappes aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We zijn hopeloos uit vorm dus.
Dat record heb ik jaren geleden al te pakken gehadquote:Op woensdag 27 december 2023 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo weinig mogelijk doen op een werkdag?
Ik ben deze dialectclassic ook wel een beetje beu gehoord ja, dan nog liever Uitting of Jack Poels & co.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:18 schreef Dven het volgende:
Laagste notering ooit. Maar mag nog wel een paar duizend plekken dalen.
Kan em nog herinneren dat dit op 27 stond. Gruwel.
Wow wat een verschil tussen 2012 en 2013quote:Op woensdag 27 december 2023 14:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aha, ik had de post nog wel ergens opgeslagen. 2020 dus, met enige afstand(niet onlogisch gezien de ergste lockdowns der lockdowns)
[..]
Toen keek ik idd nog meer dan normaal uit naar de Top 2000. Eindelijk wat leuks in die duistere winter.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aha, ik had de post nog wel ergens opgeslagen. 2020 dus, met enige afstand(niet onlogisch gezien de ergste lockdowns der lockdowns)
[..]
Niet alleen vanwege de lockdown toch? Als je 2019 ziet, ook behoorlijk veel. Misschien goeie jaren foktechnisch gezien?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien kostte mijn afwezigheid een heleboel topicsquote:Op woensdag 27 december 2023 14:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
het helpt niet mee dat dago liever in de koreg zit dan met ons wil FOK!kenquote:Op woensdag 27 december 2023 14:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, al eerder constateerden we dat dit echt een vreselijk zware editie is. Hopelijk komen er nu nog wat makkelijkere etappes aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |