Oh, ik dacht dat het over de Top 2000 zelf ging. Dat we ver voorliepen op vorig jaar qua nummer dat nu wordt gedraaid.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Omdat de reeks toen al liep. Dus daarom lopen we qua aantal topics voor op vorig jaar.
@Dagoduck laat ons vies in de steek dit jaarquote:Op woensdag 27 december 2023 14:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het helpt niet mee dat dago liever in de koreg zit dan met ons wil FOK!ken
@:dagoduck word es wakker, we hebben je nodig.
Heel wat beter dan Undisclosed Desires idd.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is beter dan dat nummer van vanmorgen, Muse.
Dago ligt nu met een zware alcoholwalm te maffenquote:Op woensdag 27 december 2023 14:21 schreef alopio het volgende:
[..]
@:dagoduck laat ons vies in de steek dit jaar
Bloasmuziek?quote:
Hier gaat iets goed mis.quote:
Geeft niet, we zitten allemaal in een Top 2000 delirium.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over de Top 2000 zelf ging. Dat we ver voorliepen op vorig jaar qua nummer dat nu wordt gedraaid.
Klootzak is het ookquote:Op woensdag 27 december 2023 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dago ligt nu met een zware alcoholwalm te maffen
Ik dacht gewoon om klokslag middernacht, wel zo eerlijk in de vergelijking.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer stop t tellen eik? Om 12 uur 31 dec of loopt t dan nog door voor t aantal topics overzicht
Dit jaquote:Op woensdag 27 december 2023 14:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon om klokslag middernacht, wel zo eerlijk in de vergelijking.
Dat vragen we ons allemaal afquote:Op woensdag 27 december 2023 14:25 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat van hierboven Kurt Cobain zich zou afvragen waarom hij maar 2 plekken boven Ge Reijnders staat
Ach, nevermind.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:25 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat van hierboven Kurt Cobain zich zou afvragen waarom hij maar 2 plekken boven Ge Reijnders staat
Volgens mij pas als een nieuwe reeks wordt aangemaakt. In 2020 zijn er nog 4 topics na middernacht aangemaakt en volgeschreven (met als laatste posts in september!).quote:Op woensdag 27 december 2023 14:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon om klokslag middernacht, wel zo eerlijk in de vergelijking.
Wou je springen bij Bloasmuziek?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Shit ik ben te laat voor de trein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ik heb nog nooit een begrafenis als prachtig ervaren.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan ook prachtig zijn.
Bassisten hebben dit met seven nation army.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:27 schreef ok01 het volgende:
Als iemand die verplicht op pianoles moest heb ik echt trauma's van dit nummer
Het is vaak een beetje pijnlijk om ernaar te kijkenquote:Op woensdag 27 december 2023 14:28 schreef patat het volgende:
Die playback plek is niet echt een toevoeging aan het café, of ligt dat aan mij
Ik kijk mijn favoriete film echt meerdere keren per jaarquote:Op woensdag 27 december 2023 14:27 schreef Gretzl het volgende:
Soundtrack van mijn #1 all time favoriete film![]()
Laatst in het vliegtuig nog voor de 5e keer gezien, record
Ken je Erik Satie?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:28 schreef Chiappucci het volgende:
Er is zelden mooier piano gespeeld.
Daar kun je zelfs de nummer 1 mee halen in de top 2000quote:
Ja wtfquote:
Soundtrack van een mooie film, schijnbaarquote:Op woensdag 27 december 2023 14:28 schreef 4-elements het volgende:
Mooi stukje piano. Staat blijkbaar al een paar in de lijst. Enige aanleiding dat dit zo populair is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |