Klinkt goed!quote:Op woensdag 27 december 2023 14:40 schreef Gretzl het volgende:
Het Texaanse zonnetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De staat die ik op m'n volgende Amerikatrip zeker wil meepakken (woont ook familie van me. En Austin kent een paar leuke festivals, zoals SXSW en Austin City Limits
Afgevoerd met loeiende sirenes neem ik aan?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:40 schreef Gehenna het volgende:
Er zat een volwassen gast de hele tekst mee te zingen van Ed Sheeran, in het cafe.
Ja, ooit wil ik er nog eens naar toe. Alleen het ligt zo ver van alle andere leuke staten.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:40 schreef Gretzl het volgende:
Het Texaanse zonnetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De staat die ik op m'n volgende Amerikatrip zeker wil meepakken (woont ook familie van me. En Austin kent een paar leuke festivals, zoals SXSW en Austin City Limits
Mwah, ieder zijn ding dus. Ik zou zelf ook gewoon Als het Avond Is of Aan de Kust meeblêren als de sfeer er naar is. (met cafébezoek zekerquote:Op woensdag 27 december 2023 14:40 schreef Gehenna het volgende:
Er zat een volwassen gast de hele tekst mee te zingen van Ed Sheeran, in het cafe.
Je zou je kapot moeten schamen
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |