TLSP GENOTquote:Op woensdag 27 december 2023 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van de LAST SHADOW PUPPETS
Prima popplaat idd. Staat hier goed, hoeft noch omhoog noch omlaag.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Laat de haters maar komen, maar niks mis met deze
Ja Edje balanceert vaak wel op het randje van plagiaat.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is toch trouwens gewoon dat ene liedje van You'll never see me agaaaiiinn maar dan net een beetje anders?
Ik had dan liever September gehad. Stukje Belgenhouse.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is toch trouwens gewoon dat ene liedje van You'll never see me agaaaiiinn maar dan net een beetje anders?
Hij heeft zelfs nig in de rechtszaal muziek staan makenquote:Op woensdag 27 december 2023 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja Edje balanceert vaak wel op het randje van plagiaat.
Ja, voor mij de mooiste ooit gemaakt dus, zo'n unieke film. Maar voor de gemene deler ook een enorme filmklassieker wel. #43 in de Top 250 van MovieMeter en waarschijnlijk ook zo hoog op IMDB.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:29 schreef tufkac het volgende:
[..]
Soundtrack van een mooie film, schijnbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |