iddquote:
Die hoor je alleen deze week, ik vind het een mooie traditiequote:Op woensdag 27 december 2023 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die moet niet eens beginnen.
ja nog twee anderen, maar die vind ik bij lange na niet hun beste.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er staan er meer in dan die twee
Hero had niet misstaan, hierbij.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
soort van uit de hand gelopen jamsessie
Het is vooral wel veel van hetzelfde. Maar niet echt slecht iddquote:
Dat lukt mij allemaal niet want ik heb geen vriendinquote:Op woensdag 27 december 2023 13:40 schreef alopio het volgende:
Ik kan voorspel hebben, sex hebben, klaar komen, douchen, koffie zetten en dan nog ben ik sneller dan het einde van dit nummer
Dat is Iron Maiden Man die je hoortquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:40 schreef alopio het volgende:
Ik kan voorspel hebben, sex hebben, klaar komen, douchen, koffie zetten en dan nog ben ik sneller dan het einde van dit nummer
Wat een eindbaasquote:Op woensdag 27 december 2023 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is Iron Maiden Man die je hoort
Wel een rechterhand toch?quote:Op woensdag 27 december 2023 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lukt mij allemaal niet want ik heb geen vriendin
hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:45 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is toch beter dan het zoveelste niemendalletje van Beatles/Coldplay.
Hear hearquote:Op woensdag 27 december 2023 13:45 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is toch beter dan het zoveelste niemendalletje van Beatles/Coldplay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |