Dat is wel waar. Jammer dat Rowwen Hèze door de meeste landelijke radiostations gereduceerd wordt tot Bestel Mar en Limburg.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Rowwen Hèze heeft zoveel betere nummers..
Ik vind het allemaal niet veel aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Jammer dat Rowwen Hèze door de meeste landelijke radiostations gereduceerd wordt tot Bestel Mar en Limburg.
Die vind ik zonder bier al leuker dan al die dialectliedjes.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Na 12 bier vind je zelfs suus en freek leuk
Daar hebben ze niet eens wastafels bij de toiletten. Best vies als je weet dat iedereen met hun vingers aan de apparaten zitten.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:15 schreef alopio het volgende:
Dutch Pinball Museum, wel eens geweest
Komt wel dichtbij zo
Ik heb er een bezocht in Boedapest!quote:Op woensdag 27 december 2023 13:15 schreef alopio het volgende:
Dutch Pinball Museum, wel eens geweest
Komt wel dichtbij zo
O echtquote:Op woensdag 27 december 2023 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet eens wastafels bij de toiletten. Best vies als je weet dat iedereen met hun vingers aan de apparaten zitten.
Precies dit ja. Gelukkig staat de Peel in brand nog hoger.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Jammer dat Rowwen Hèze door de meeste landelijke radiostations gereduceerd wordt tot Bestel Mar en Limburg.
friet? gatver!quote:Op woensdag 27 december 2023 13:17 schreef Zorro het volgende:
Vroeger toen overal nog van die kasten stonden kon ik het nog we een beetje.
Ging ik friet halen en dan tijdens het wachten een spelletje doen. Als de friet dan klaar was stonden er 5 vrij spellen op of oz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |