Ik word hier inderdaad oprecht een beetje boos vanquote:Op woensdag 27 december 2023 11:31 schreef Kopiko het volgende:
MUZ / Nummers die agressie bij je opwekken.
Eisbär.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tijd dat Wir Sind Helden, Grauzone en Die Antwoord in de lijst komen
Love is a battefieldquote:
Voor jou maak ik mogelijk een uitzonderingquote:Op woensdag 27 december 2023 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zet half afgemaakt nummer voorlopig in ijskast
Ik wilde hem nu al klaar zetten, voor als er zo een nummer komt wat ik echt niet aan kan horenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Na de T2000 maar eens luisteren dan. Ik vind m prachtig
In de nach?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:32 schreef Zorro het volgende:
Het beste Duitse nummer is natuurlijk Kristallnach.
Maar die komt weer op een idioot tijdstip
ben benieuwd of je het wat vindt.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wilde hem nu al klaar zetten, voor als er zo een nummer komt wat ik echt niet aan kan horen
Je hoort het dit uur nogquote:Op woensdag 27 december 2023 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben benieuwd of je het wat vindt.
JA en het valt mee ik was in de war met andere stemplaten. Vannact tussen 0:00 en 1:00 dat is primaquote:
Nee dat is een ander liedje.quote:
Nee die wordt afgevoerd samen met Gijsquote:Op woensdag 27 december 2023 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met glasgerinkel bij rinkeldekinkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |