Alternatief hier zijn koeien en schapen, dus je moet wat.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Maar waar zij vandaan komen mag je ook met elkaar trouwen.
dus je vindt mij wel bijzonderquote:Op woensdag 27 december 2023 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben fan van Tina maar dit nummer vind ik niet bijzonder veel aan.
ja matige DAB wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel opvallend dat Tina geen nieuwe noteringen heeft dit jaar
Ik vond hem ook tof ja!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Rip Tina.
Niet heel verdrietig over, ze was al jaren in ruste natuurlijk. Wel op Proud Mary gestemd.
Ik ben dit jaar bij de musical geweest. Niet haten. Was serieus tof
Niks mis mee, prima muziekquote:Op woensdag 27 december 2023 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Rip Tina.
Niet heel verdrietig over, ze was al jaren in ruste natuurlijk. Wel op Proud Mary gestemd.
Die musical was inderdaad erg tof.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Rip Tina.
Al haar hits staan er wel in toch? Mensen stemmen toch vooral daar opquote:Op woensdag 27 december 2023 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vond hem ook tof ja!
Vind deze altijd wel lekker
Hier ook een stem op Proud Mary, zou ik normaal nooit doenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Rip Tina.
Wel flink gestegen met de meeste platen.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar ben ik goed in.quote:
Ja dat was zeker tof.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja echt een geweldige show. En werd een beetje verliefd op de Stevie Nicks van dienst. Ook leuk dat Mick Fleetwood ook hoogstpersoonlijk de introductie doet met een filmpje aan het begin he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |