Bizar dat kinderen van nu dit ook gaan zeggen hè? Je zou bijna denken dat dat niet kan. Die Lil Kleine was toch een visionair, z'n tijd ver vooruitquote:Op woensdag 27 december 2023 07:51 schreef PzKpfw het volgende:
Vroeger maakten ze echt veel betere muziek.
Spotify clicks helpen nietquote:Op woensdag 27 december 2023 07:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Bizar dat kinderen van nu dit ook gaan zeggen hè? Je zou bijna denken dat dat niet kan. Die Lil Kleine was toch een visionair, z'n tijd ver vooruit
Niet aan het bier zijn nuquote:Op woensdag 27 december 2023 07:55 schreef PzKpfw het volgende:
Raise your glass? Raise your cup of coffee ook goed?
Zit eraan te denken om vanaf 31 december een jaar lang helemaal niet te drinken. Maar gaat lastig worden op wintersport enzo 😬quote:Op woensdag 27 december 2023 07:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet aan het bier zijn nu
Verstandig
Mijn zwager drinkt alleen in de zomer en lente. Misschien is dat een idee?quote:Op woensdag 27 december 2023 07:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om vanaf 31 december een jaar lang helemaal niet te drinken. Maar gaat lastig worden op wintersport enzo 😬
Hangt ervan af om welke reden je het doet.quote:Op woensdag 27 december 2023 07:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om vanaf 31 december een jaar lang helemaal niet te drinken. Maar gaat lastig worden op wintersport enzo 😬
Ik drink al niet zoveel hoor maar wil gewoon eens kijken of ik er een jaar lang vanaf kan blijven.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Hangt ervan af om welke reden je het doet.
Kan ook minder drinken
Valt reuze mee, voor je het weet ben je meer dan 20 jaar verder.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik drink al niet zoveel hoor maar wil gewoon eens kijken of ik er een jaar lang vanaf kan blijven.
Moet je lukken, genoeg alternatievenquote:Op woensdag 27 december 2023 08:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik drink al niet zoveel hoor maar wil gewoon eens kijken of ik er een jaar lang vanaf kan blijven.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 december 2023 08:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Valt reuze mee, voor je het weet ben je meer dan 20 jaar verder.
Precies zoals ik het zeg, het begint met een jaartje en ineens ben je meer dan 20 jaar verder, weet ik ut ervaring.quote:
DANK Uquote:Op woensdag 27 december 2023 08:15 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Enorm STEMPLAATGENOT
Zwaar fan
Al hebben ze eigenlijk wel tig betere maar die komen toch nooit in de ze lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |