Staat nog wel op YouTubequote:
Incubus met Are You In?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:44 schreef LekkerWeertje het volgende:
M´n op één na favoriete ´Drive´, na Incubus (die er helaas niet in staat)
Je hebt ook karaoke geownd, samen met Arniequote:Op dinsdag 26 december 2023 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
DEZE HEB IK GEKARAOKED!
ik heb gewoon de karaoke geopened als queen die ik ben
Beste Bill.... jij hebt ELK nummer gekaraoked.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
DEZE HEB IK GEKARAOKED!
ik heb gewoon de karaoke geopened als queen die ik ben
Man on The Moon bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
prima REM maar ik heb ook betere gehoord.
quote:
luister de albums Murmur, Lifes Rich Pageant en New adventures in hifi maar eens.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
deze ken ik niet zo goed eerlijk gezegd. Best prima REM maar ik heb ook betere gehoord.
Geen idee, maar dat is alweer wat jaren geleden dus je zou zeggen van welquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:39 schreef peaceman het volgende: [..] je had toen een record op een dag... is dat ooit verbroken?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zo, dat was het, tot morgen!
Volgens mij niet hoor. @Dagoduck heeft een paar dappere pogingen gedaan maar niet gehaaldquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is alweer wat jaren geleden dus je zou zeggen van wel
Tot over een kwartier danquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sleep well WVquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Niet Inkelen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |