abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8486106
Ok, vanwege het nieuwe model GBA wat er aan komt doe ik mijn 'oude model' (gekocht in de zomer van de launch) in de verkoop:

- GameBoy Advance (doorzichtig, lichtpaars)
- JoyTech Illuminator Pro (CCFL verlichting, de beste gba lamp ooit)
- 2x Piranha Accu's (passen ook in de Illuminator Pro)
- Piranha laadstation met adaptor (adaptor kan ook los op accu's)

Ook doe ik meteen wat spellen in de verkoop:

- Super Mario Advance
- Duke Nukem Advance

De gba is gewoon compleet, dus ook het batterijklepje, de handleiding en de doos. Hetzelfde geld voor de spellen. De piranha spullen zaten in blisters, die zijn helaas weggegooid (accu's zijn van oktober vorig jaar en werken nog 100%). Ik heb de doos van de Illuminator Pro nog wel, maar ik heb de engelse adaptor en de niet werkende accu die erbij zat weggegooid.

Misschien dat het schermpje kleine krasjes bevat (ik merk het zelf iig niet), maar dan kun je voor iets van 5 euro een nieuw beschermplaatje kopen bij de gameshop geloof ik.

Wat wil ik er voor hebben: Voor de GBA set (dus met alle spulletjes) met een spel erbij, ongeveer 100 euro. Wil je hem zonder spel, of juist met alletwee, doe dan een leuk bod. Vind je mijn vraagprijs te hoog, doe dan ook een bod, maar kom niet met bullshit van 25 euro aan, dan geef ik hem liever aan mijn broertje.

pi_8524889
Verkocht..slotje.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')