ja naderhand editten kan niet toch?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:00 schreef wbwb het volgende:
Is het niet eens tijd om de topicstart bij te werken?
Verbaast me niks, ik moet ook nog post van de 21e krijgen…quote:Op donderdag 28 december 2023 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
Nog erg veel kerstkaarten bij de post vandaag
Dat viel wel mee, denk eerder dat er weinig mensen bij de sortering waren/zijn. Maar had gisteren ook het leeuwendeel van de kerstkaarten. En heel veel foute. In de grote post werkt trouwens echt niet..quote:Op donderdag 28 december 2023 22:31 schreef Inbox het volgende:
Hier kwamen er vandaag kerstkaarten binnen die er dik een week eerder gedaan hebben blijkens de stempel.
Was kennelijk erg druk dit jaar.
Verbaast me ook niks. Wie wil dat werk in deze omstandigheden voor dit loon nog doen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:06 schreef Bezorgertje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, denk eerder dat er weinig mensen bij de sortering waren/zijn. Maar had gisteren ook het leeuwendeel van de kerstkaarten. En heel veel foute. In de grote post werkt trouwens echt niet..
de header: ja dat is het nu al,ook voor de collega's tijd voor revanche.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:19 schreef wbwb het volgende:
[..]
Verbaast me niks, ik moet ook nog post van de 21e krijgen…
hier van die lichten die zeer kleine kaartjes tussen de pakketten gedrukt hadden,ja het niveau ligt niet al te hoog,en de toezicht op het werk nog minder.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:06 schreef Bezorgertje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, denk eerder dat er weinig mensen bij de sortering waren/zijn. Maar had gisteren ook het leeuwendeel van de kerstkaarten. En heel veel foute. In de grote post werkt trouwens echt niet..
wat te denken van de duizenden fouten per dag,het is nu wel heel erg,veel erger dan voorgaande jaren met hun logische gein.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:49 schreef zevenmijlslaars het volgende:
Collega kreeg gisteren nog een kaartje die de elfde is gestempeld, het wordt elk jaar erger lijkt het wel.
helemaal waarquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:35 schreef wbwb het volgende:
[..]
Verbaast me ook niks. Wie wil dat werk in deze omstandigheden voor dit loon nog doen?
Enorm veel fouten inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
wat te denken van de duizenden fouten per dag,het is nu wel heel erg,veel erger dan voorgaande jaren met hun logische gein.
Ja, ik wou "nog slechter" vragen, maar dat paste blijkbaar niet…quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:00 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
de header: ja dat is het nu al,ook voor de collega's tijd voor revanche.
het is mij en vast vele anderen een raadsel,dat het nog bestaansrecht heeft.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:37 schreef wbwb het volgende:
[..]
Ja, ik wou "nog slechter" vragen, maar dat paste blijkbaar niet…
Je zou denken dat dit al het slechtst is, maar PostNL zal echt wel een manier kunnen vinden om het nog slechter te maken hun kennende…
Voor postbezorging is er simpelweg geen alternatief. De lokale werkplaats van de gemeente gaat geen tijdschriften bezorgen en hoeven sowieso niet elke dag langs de deuren. Maar de laatste jaren is zelfs de 24 uurs post onbetrouwbaar geworden dus PostNL prijst zichzelf wel uit de markt zo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:56 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het is mij en vast vele anderen een raadsel,dat het nog bestaansrecht heeft.
nee dat is ook het grote probleem,collega sandd had er ook niets van gebakken,ander was een mooie concurrent geweest.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Voor postbezorging is er simpelweg geen alternatief. De lokale werkplaats van de gemeente gaat geen tijdschriften bezorgen en hoeven sowieso niet elke dag langs de deuren. Maar de laatste jaren is zelfs de 24 uurs post onbetrouwbaar geworden dus PostNL prijst zichzelf wel uit de markt zo.
ja ze moeten eens stoppen met het aansturen van een leven van een ander,ze bakken nergens wat van.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:47 schreef the_X het volgende:
Er zou voor 2 januari alleen 39% tijd afgaan voor de Y wijken, wat hebben ze gedaan? Er natuurlijk ook tijd voor de X wijken afgehaald!!!....![]()
Krijg je een bericht met sorry dat het eraf gehaald is maar je er wel weer tijd bij kan plussen... Schijnbaar kunnen ze niet "gewoon" die tijden weer terug zetten... Er zullen weer genoeg mensen zijn die niet plussen dinsdag...
Op Facebook lees ik ook dat er mensen aanstaande dinsdag (verplicht) op verlof gezet zijn omdat zij (alleen) Y wijken hoefden te lopen maar omdat die wijken schijnbaar niet afgevoerd gaan worden worden ze op verlof gezet
veel punten die onder de noemer lastige onkostendieren vallen,ja dan moeten ze eht lekker zelf gaan doen,kun je lachen want daar voelen ze zich te min voor.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:21 schreef Bezorgertje het volgende:
Er zijn al zoveel nare streken geleverd van hogerhand, het monddood maken op de site, een brandje bij een opstandig sorteercentrum, het tig keer tijd afhalen vanwege het scannen/ niet meer scannen. Verlof dat ineens weg was, minuren proberen te compenseren met mijn mivt, zomaar wijken op mijn rooster zetten. We zijn untermenschen als je het toelaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |