Ik doe nu de belofte dat ik voordat Van Inkel loooos mag gaan al in bed lig, want daar heb ik vanavond sowieso nul energie en goesting meer voor. En moet er redelijk vroeg uitquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van inkel mogen ze bij een kerstboomverbranding mee oproken
Komt nog.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:22 schreef Isorden het volgende:
Toffe plaat maar ik vind Midlife Crisis leuker
wiet was veel beter voor de kleine meneer dan drank voor mijquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Word zelf over het algemeen wel echt geiler van de nodige drank
Kreeg nogal een voorraad meequote:
Dat lijkt me ook een naarder gevoel inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lijkt me als vrouw wel chiller om dronken te neuken, ik was als ik gedronken had altijd bang dat ie niet omhoog zou komen.
Ah ok, moedig. Zou zelf nooit alleen op stap gaan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is nog vroeg en ik ben naar een cafe waar ik wat minder aanspraak heb (lees: waar iedereen in groepjes naartoe gaat) en ik ben een alleengaande stapper
Arme lady gagaquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog even snel biertje halen want van het blokje 1414 t/m 1410 wil ik geen seconde missen
Vaak ben je dan geiler dan nuchter en dan kan het niet, auchquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een naarder gevoel inderdaad
hier gaat iets misquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:24 schreef Evenstar het volgende:
https://www.berkery.nl/fo(...)p2000/headbang02.gif
STEMPLAATGENOT
Zo heb ik wel de meeste mensen leren kennen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ah ok, moedig. Zou zelf nooit alleen op stap gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |