Hij klinkt voor mijn zoals ik hem ook ken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Of zit ik nu helemaal mis en klinkt het gewoon door m'n Denver-speakertjes wat anders dan normaal?
Maar bij dat laatste was er dan denk ik eerder sprake van dronkenschap dan aangeschoten zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Beide wel, heb enorm goede seks erdoor gehad, maar heb me af en toe ook enorm door misdragen
Het is nog vroeg en ik ben naar een cafe waar ik wat minder aanspraak heb (lees: waar iedereen in groepjes naartoe gaat) en ik ben een alleengaande stapperquote:
Das wel heel vroegquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef 4-elements het volgende:
Zo maar eens wat pepernoten eten...
Terechte vrees. Weleens gehad. Zeer gênant.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lijkt me als vrouw wel chiller om dronken te neuken, ik was als ik gedronken had altijd bang dat ie niet omhoog zou komen.
Geen spannend verhaal, was gewoon echt het eerste waar ik op kwam. Was toen niet van plan om zo lang actief te zijn op Fokquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoe kom je aan je username? Zit er nog een speciale betekenis achter?
X overkomen bij een prostituée dat tie wel omhoog kwam maar dat ik niet kwam…quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lijkt me als vrouw wel chiller om dronken te neuken, ik was als ik gedronken had altijd bang dat ie niet omhoog zou komen.
Oh ik vroeg me eerder vandaag af wat je vindt van de baspartij in (Bee Gees) "Nights on Broadway".quote:
Volgens mij ben jij wel een losbandige dame of niet?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Beide wel, heb enorm goede seks erdoor gehad, maar heb me af en toe ook enorm door misdragen
Wat zijn we leuk he?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Geen spannend verhaal, was gewoon echt het eerste waar ik op kwam. Was toen niet van plan om zo lang actief te zijn op Fok
Word zelf over het algemeen wel echt geiler van de nodige drankquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
From Out Of Nowherequote:Op dinsdag 26 december 2023 22:22 schreef Isorden het volgende:
Toffe plaat maar ik vind Midlife Crisis leuker
of We care a lotquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:22 schreef Isorden het volgende:
Toffe plaat maar ik vind Midlife Crisis leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |