traditioneel gezien komen de snellere dagen nogquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer gaan we de 100 topics bereiken? Morgenmiddag? Tempo ligt nog niet megahoog voor mijn gevoel. Zeker niet als he de extra 500 topics eraf trekt
Ohja tuurlijk hahahaquote:
Noa, zuig eens aan mijn boa.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Precies, eigenlijk kunnen alleen Noah voor een jongen of Noa voor een meisje, daar kan ik zo 123 niks op verzinnen
Ja, verrekende me een uurtjequote:Op dinsdag 26 december 2023 22:03 schreef Szura het volgende:
@:kopiko ik zie pedo Borsato na 23u, dat kan niet epic zijn
Wel twee keer Aminam
Dat vind Eus wel grappigquote:
30 december zal heel druk worden. Nog geen oud en nieuw-plannen, het einde nadert, én het valt op een zaterdag.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer gaan we de 100 topics bereiken? Morgenmiddag? Tempo ligt nog niet megahoog voor mijn gevoel. Zeker niet als he de extra 500 topics eraf trekt
Ik vind het wel prima zo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klopt, en een vedette als @Dagoduck moet zijn ware vorm nog tonen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
traditioneel gezien komen de snellere dagen nog
onze zoon heet Lennon en daar is het ook lastig om iets op te verzinnen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Precies, eigenlijk kunnen alleen Noah voor een jongen of Noa voor een meisje, daar kan ik zo 123 niks op verzinnen
Helaas ben ik 3 dagen sjaak afhaak overdag...quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, en een vedette als @:dagoduck moet zijn ware vorm nog tonen.
We worden oud. Gaat niet meer zo snel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima zo.
Zijn er veelposters niet eigenlijk dit jaar? Of doen we allemaal rustiger aan
zelf ben ik ook nog weinig hier geweestquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, en een vedette als @:dagoduck moet zijn ware vorm nog tonen.
Dit tempo is trouwens inderdaad goed te doen, dus vind het niet erg als het zo blijft.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dus na 12u is episch?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, verrekende me een uurtje![]()
Zometeen het EPISCHE Faith no More
Dit idee heb ik wel. Enigszins.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
Of doen we allemaal rustiger aan
quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:03 schreef Abrikozentaart het volgende:
ik snij nog even een blokje kaas aan
Ik word iets ouder I guess, dus ik spam sowieso iets minder dan eerst. Maar de eerste paar jaren waren ook wel heel ergquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn er ook weinig van, maar 56 in 2022.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
onze zoon heet Lennon en daar is het ook lastig om iets op te verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |