Cantsington dus.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:31 schreef 4-elements het volgende:
Keane, het Kensington uit Engeland.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:31 schreef 4-elements het volgende:
Allemaal.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb een pakket met Weizener, trippel grand prestige, karakter en pilsener gekregen
Welke raad je aan?
Wel beter, al is die editie van Kensington samen met di rect wel mooi in Ahoyquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:31 schreef 4-elements het volgende:
doe mij maar liever Roy Kent.quote:
Beetje waar welquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:31 schreef 4-elements het volgende:
... Keansingtonquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:31 schreef 4-elements het volgende:
Juist. Met lichtjaren afstand (of is er nog een grotere afstandsmaat, dan kies ik voor diequote:
Dan gaat die zo koud thanks!quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Allemaal.
Ik vind zwaardere bieren wel het lekkerst, dus dan zit je met de Grand Prestige het beste
Kan me wel vinden in die analyse, al vind ik Keane iets beter. Maar het verschil vind ik kleiner dan de meesten het vinden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:31 schreef 4-elements het volgende:
Parsecs?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Juist. Met lichtjaren afstand (of is er nog een grotere afstandsmaat, dan kies ik voor die)
Qua bekende voetballers is het dan wel weer andersom
Gek hè met een nummer van 22 minutenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:34 schreef hollandia02 het volgende:
Maar 6 nummers in t uur van Echoes van Pink Floyd hahahha
Ik vind Keane toch echter totaal anders (en dat zeg ik niet alleen als fan), omdat ze met een driemansbezetting werk(t)en zonder vaste gitaar. Op Hopes and Fears geeft dat een heel duidelijk eigen geluid.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:31 schreef 4-elements het volgende:
quote:
Ja mooi dat ze er de tijd voor nemenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gek hè met een nummer van 22 minuten
Wat ik vind van deze vergelijkingquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:31 schreef 4-elements het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |