volgend jaar een weekje naar een dierenpension doenquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De kachel aan en de deur open hier is ook een efficiënte combinatie. Maar dan laat de kat me tenminste met rust als ze naar buiten kan
ik ben lui..quote:
Ik ga naar hen in Barneveld in maart 2024. Barneveld is geen ziggo, maar daar konden we nog wel kaartjes krijgen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik wil naar Bouke & The Elvis Matters Band in Ziggo in 2024. Best lastig nog om kaarten te krijgen
Oooh das een goeie ja! Zou ook handig zijn voor m'n verjaardag overmorgen. Van visite schiet ze sowieso op de vlucht.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgend jaar een weekje naar een dierenpension doen
Bef Hardquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:27 schreef Zorro het volgende:
Ja dit is het origineel, maar deze is veel mooier van Beth Hart en Joe Bonamassa, Live in Amsterdam
Die zangDie gitaar
Hé, verdomd, wat goed dat je dat nog weet! Nee, werk ik inmiddels een paar jaar niet meer.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van de ako op station den bosch?
ze oefent voor vuurpijl?quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oooh das een goeie ja! Zou ook handig zijn voor m'n verjaardag overmorgen. Van visite schiet ze sowieso op de vlucht.
Nice! Barneveld is hier eigenlijk ook niet zo gek ver vandaan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga naar hen in Barneveld in maart 2024. Barneveld is geen ziggo, maar daar konden we nog wel kaartjes krijgen.
Ik zag ineens de vuurpijl met de as van Hazes voor me. Mijn hoofd legt rare verbandenquote:
Ja diequote:
dat zijn idd rare verbandenquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zag ineens de vuurpijl met de as van Hazes voor me. Mijn hoofd legt rare verbanden
Ooit nog weleens stiekem gespiekt als ik naar m'n ouders ging maar je nooit aangetroffenquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hé, verdomd, wat goed dat je dat nog weet! Nee, werk ik inmiddels een paar jaar niet meer.
Ja naja, ik las alleen maar het vuurpijl-deel en daar ging ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |