Krijg je met die snelhedenquote:
vandaar ook mijn advies, vraag aan hun wat jij voor ze kan doen en loop zelf gewoon met een koptelefoon.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T probleem is dat ik niet al te veel kan doen (longcovid) en t gejengel mij vooral extra stress bezorgt maar je kunt n baby ook niet zomaar laten stoppen met huilen dus zit n beetje net n dilemma.
Tuurlijk kan je een kind wel laten stoppen met huilen. Eric Clapton heeft er zelfs nog een liedje over geschreven.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T probleem is dat ik niet al te veel kan doen (longcovid) en t gejengel mij vooral extra stress bezorgt maar je kunt n baby ook niet zomaar laten stoppen met huilen dus zit n beetje net n dilemma.
TEgen een baby kan je niet zoveel he.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zooooooooquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je een kind wel laten stoppen met huilen. Eric Clapton heeft er zelfs nog een liedje over geschreven.
Het is Anni Frietquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:58 schreef hollandia02 het volgende:
Leuk uurtje! ABBA Olivia Rodrigo en Metallica!
En ook The Smiths, met de iconische lyrics:quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:58 schreef hollandia02 het volgende:
Leuk uurtje! ABBA Olivia Rodrigo en Metallica!
Lekker proppenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:01 schreef Isorden het volgende:
Viesdik volgevreten, en dan moet het toetje er nog in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |