abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 februari 2024 @ 09:29:59 #201
478909 molloot200
alles muziek.
pi_212478784
Ik blijf het wat gedateerd vinden en dat dit dan uit Moldavië komt verbaast me niets. Maar hey, voor deze line up was het zeker de verdiende winnaar.

Wel benieuwd wie de Moldaven volgend jaar terughalen. Ik zet m’n geld in op Doredos, want ik zie dat die nog steeds actief zijn als formatie.
pi_212488502
Dat is Natalia in the middle neem ik aan? Veel beter dan draak van een lied vorig jaar, maar heb niet zoveel met van die herhalende etno riedeltjes op een beat. Zangles op het einde. Ze kan echt zingen. Meh.
Maar ze gaat vast de finale halen, en daar ergens 18e worden ofzo.
pi_212518136
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_212527753
interessant. Ik vind het erg lastig in te schatten. De staging in de nationale finale was erg statisch, en op het eerste oor klinkt het nummer redelijk standaard. Maar er zit best veel variatie in het nummer, en qua staging is het Moldavie. Als ze de staging niet verbeteren zit het nummer op het randje van net wel, net niet kwalificeren. Met een betere staging zou het moeten kwalificeren, en dan in de bovenste helft van het rechterrijtje uitkomen.
pi_212846808
Eerste indruk: Ik dacht even dat die violen zweefden eerst erachter _O-. Mooie outfits en choreo O+ Intigrerende inzending. Persoonlijk ben ik niet zo fan van de stemgeluiden, maar vind het tududuududu stukje wel echt prachtig. Violen spelen voegde erg weinig toe, daar had ik meer van verwacht. Het begin, de eerste paar zinnen vind ik wel ook echt prachtig O+ .
  vrijdag 29 maart 2024 @ 22:24:14 #206
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213013209
pi_213173721
Leuk, dit :) Het stoort mij wel dat er geen close up van haar in de clip van de nationale finale zit.

Maar ja. Het gaat geen potten breken, maar ik vind het een fijne bijdrage
pi_213335084
quote:
"I'll be on stage by myself, the girls are no more. Because the stage is big and I felt like I should do it myself."
De achtergrondzangeressen is een tripje naar Malmö door de neus geboord.
pi_213335111
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 17:58 schreef Fred_B het volgende:

[..]
De achtergrondzangeressen is een tripje naar Malmö door de neus geboord.
Bij Ding a dong heeft ze verteld dat de omroep haar niet sponsort. De NF act was ook te duur. Ze heeft in Malmo wel een LED scherm en die heeft ze uit eigen zak moeten betalen.
pi_213335145
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 18:01 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Bij Ding a dong heeft ze verteld dat de omroep haar niet sponsort. De NF act was ook te duur. Ze heeft in Malmo wel een LED scherm en die heeft ze uit eigen zak moeten betalen.
Ja, de financiën zijn bij Moldavië vaker een probleem. Ik meen dat de omroep vroeger alleen de kosten terugbetaalde als ze de Top 10 hadden gehaald.
pi_213335792
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2024 18:01 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Wat sneu! Het verschil in budget is wel schrijnend soms.
pi_213338025
Ik sluit niet uit dat dit met hulp van diaspora en wat vriendelijke streekgenoten toch de finale wel gaat halen, de vraag is dan alleen ten koste van wie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213353900
Eerste repetitie.

quote:
12:30 CEST: Rehearsal 4: 🇲🇩 Moldova – Natalia Barbu – In The Middle

How do you follow Windows 95? Well, with Windows 98, technically - but instead let’s watch Moldova’s Natalia Barbu rehearse her song In The Middle.

This is 11th in the running order for the first Semi-Final, or the thirteenth song we’ll hear if you count the United Kingdom and Germany. So not actually right in the middle, but close. It’s also not Natalia’s first time at Eurovision - she competed for Moldova in 2007, where she finished 10th.

The staging has the static routine that we saw at Etapa Națională, the Moldovan national final – with hand claps and armography and a white violin – but Natalia is no longer flanked by backing singers – she’s entirely alone, in front of a beautiful backdrop of seascapes and trees and flowers and butterflies.

During the violin section the LED wall turns to huge wings, so when viewed from the front Natalia looks like an angel. It’s completely different from anything we’ve seen on this stage so far in 2024, and really clever – and of course, Natalia hits every one of those high notes.
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)als_day_2_live_blog/

Eurovision.tv gallerij: https://eurovision.tv/gal(...)ddle-first-rehearsal
Instagram gallerij: https://www.instagram.com/p/C6TfjBuiDRE

tiktok
  woensdag 1 mei 2024 @ 18:58:01 #214
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213384852
Zo goed dat ze ook iets doet voor ALBM. Zeker als ze alles zelf moet betalen.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_213470143
Dit is wel echt nasty en onsportief richting sommige andere artiesten (zonder namen te noemen gaat dit hoogstwaarschijnlijk over Ierland, en Finland en Slovenië)

https://www.reddit.com/r/(...)essage_about_her_nq/
  Moderator woensdag 8 mei 2024 @ 20:15:30 #216
375570 crew  Cyan9
pi_213470536
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:53 schreef Nashipeer het volgende:
Dit is wel echt nasty en onsportief richting sommige andere artiesten (zonder namen te noemen gaat dit hoogstwaarschijnlijk over Ierland, en Finland en Slovenië)

https://www.reddit.com/r/(...)essage_about_her_nq/
Gezien haar outfit van gisteravond (en haar outfit van tig jaar terug) is het heel ironisch dat ze wat zegt over "nudity". |:)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')