Eens in de paar weken verzamelen er duizenden zich aan de Stadionstraat 5 in Breda.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:47 schreef Zonnetje. het volgende:
Ik ben zelf een jongen, maar weet niet hoe ik andere homo's kan ontmoeten, en ik ga niet beginnen aan datingsites.
Ik wil nou niet beweren dat datingsites/apps doorgaans veel succes geven, maar op dit gebied ben je echt in de war met hook-up apps. De typische gay app als Grindr/Binkdate etc, ja die draaien wel om één ding en niet om veel diepgang. Maar de normale datingapps, zoals die met een swipe opzet, daar is veel meer uit te halen. Daar zitten ook genoeg mensen die alleen zoeken naar een leuke avond, maar wat meer diepgang en dates zijn daar ook echt wel het doel voor veel gebruikers.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:54 schreef Zonnetje. het volgende:
[..]
Ik hoor dat datingsites vooral voor seks zijn, en dat hoeft van mij niet.
Welke mensen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het idee dat kerst mooi en gezellig hoort te zijn is een sprookje gemaakt door films en de commercie.
In werkelijkheid is het voor veel mensen een kuttijd.
Ik bijvoorbeeld heb een hekel aan die sociale verplichtingen tegenover mensen die ik naar heel weinig zie of waar ik niks mee heb.
Waar wil je dat ik begin?quote:
Tijd om je sociale kring wat op te frissen… en een ruggengraat te kweken…quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Waar wil je dat ik begin?
Laat ik maar eens beginnen met schijnheilige familie, schoonfamilie en mensen die om één of andere redenen denken dat ze tot mijn vriendenkring behoren, aanhang van aanhang.
Opdringerige collega's zonder eigen leven.
Ik heb vrijwel alle overbodige ballast al van me afgegooid.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:54 schreef kanovinnie het volgende:
Tijd om je sociale kring wat op te frissen… en een ruggengraat te kweken…
Dan ga je met wat overblijft toch kerst vieren?quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alle overbodige ballast al van me afgegooid.
Voelt een stuk lichter.
Je hebt gelijk. Levenservaring krijg je door te horen en te lezen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:54 schreef Zonnetje. het volgende:
[..]
Ik ben onlangs 18 geworden. Ik hoor dat datingsites vooral voor seks zijn, en dat hoeft van mij niet. Bovendien lees ik horrorverhalen over datingsites in het nieuws. Daarom wil ik het niet gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |