abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211777161
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2023 17:47 schreef Zonnetje. het volgende:
Ik ben zelf een jongen, maar weet niet hoe ik andere homo's kan ontmoeten, en ik ga niet beginnen aan datingsites.
Eens in de paar weken verzamelen er duizenden zich aan de Stadionstraat 5 in Breda.

Je zou daar eens lang kunnen gaan?
pi_211802226
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 17:54 schreef Zonnetje. het volgende:

[..]
Ik hoor dat datingsites vooral voor seks zijn, en dat hoeft van mij niet.
Ik wil nou niet beweren dat datingsites/apps doorgaans veel succes geven, maar op dit gebied ben je echt in de war met hook-up apps. De typische gay app als Grindr/Binkdate etc, ja die draaien wel om één ding en niet om veel diepgang. Maar de normale datingapps, zoals die met een swipe opzet, daar is veel meer uit te halen. Daar zitten ook genoeg mensen die alleen zoeken naar een leuke avond, maar wat meer diepgang en dates zijn daar ook echt wel het doel voor veel gebruikers.

Maar je bent 18, dat gaat dus echt nergens over ookal voelt dat voor jou misschien nu al wel zo. Het komt vanzelf wel, en als je er wat vaart achter wil zetten zorg dan inderdaad dat je op plekken komt waar je andere mannen ontmoet die op mannen vallen - inderdaad op LHBTI+-uitgaansplekken of COC-georganiseerde dingen, zoals de anderen hier ook al zeggen. Dan heb je in ieder geval een hoop 'kandidaten' in het echt voor je neus, veel van hen zullen in dezelfde situatie zitten. Let wel op dat ook in het echt een hoop mensen afhaken als het meer wordt dan 'casual', dat is niet enkel zo op de apps.
pi_211817016
Ik zou dating-sites en apps niet al te snel uitsluiten. Zat mensen ook die wel degelijk willen daten. Heb zelf mijn man ontmoet op gay.nl :Y Daar kan je gewoon in je profiel zetten waar naar je op zoek bent. Ook Grindr is best wat te vinden. Als je nooit iets seksueels met een man hebt gedaan kan ik je overigens aanraden om eerst gewoon eens rond te kijken voor seks. Kijken of je het uberhaupt wat vind voordat je op zoek gaat naar een relatie en diegene misschien teleur moet stellen als blijkt dat het toch niet helemaal je ding is.
  vrijdag 29 december 2023 @ 14:02:09 #29
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_211817061
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2023 21:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het idee dat kerst mooi en gezellig hoort te zijn is een sprookje gemaakt door films en de commercie.
In werkelijkheid is het voor veel mensen een kuttijd.
Ik bijvoorbeeld heb een hekel aan die sociale verplichtingen tegenover mensen die ik naar heel weinig zie of waar ik niks mee heb.
Welke mensen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_211819413
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 14:02 schreef kanovinnie het volgende:

Welke mensen?
Waar wil je dat ik begin?
Laat ik maar eens beginnen met schijnheilige familie, schoonfamilie en mensen die om één of andere redenen denken dat ze tot mijn vriendenkring behoren, aanhang van aanhang.
Opdringerige collega's zonder eigen leven.
  zaterdag 30 december 2023 @ 00:54:48 #31
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_211831073
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 15:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Waar wil je dat ik begin?
Laat ik maar eens beginnen met schijnheilige familie, schoonfamilie en mensen die om één of andere redenen denken dat ze tot mijn vriendenkring behoren, aanhang van aanhang.
Opdringerige collega's zonder eigen leven.
Tijd om je sociale kring wat op te frissen… en een ruggengraat te kweken…
pi_211835442
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 00:54 schreef kanovinnie het volgende:

Tijd om je sociale kring wat op te frissen… en een ruggengraat te kweken…
Ik heb vrijwel alle overbodige ballast al van me afgegooid.
Voelt een stuk lichter.
pi_211835772
In verschillende steden zijn ook Regenboogcafés. Hier wordt dat georganiseerd vanuit de bibliotheek en de kunstbeweging. Zou zeker ook daar eens informeren.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 30 december 2023 @ 12:46:50 #34
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_211836992
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik heb vrijwel alle overbodige ballast al van me afgegooid.
Voelt een stuk lichter.
Dan ga je met wat overblijft toch kerst vieren?
pi_211861170
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 17:54 schreef Zonnetje. het volgende:

[..]
Ik ben onlangs 18 geworden. Ik hoor dat datingsites vooral voor seks zijn, en dat hoeft van mij niet. Bovendien lees ik horrorverhalen over datingsites in het nieuws. Daarom wil ik het niet gebruiken.
Je hebt gelijk. Levenservaring krijg je door te horen en te lezen.

En als je dan 90 bent, ben je in je eenzaamheid gelukkig dat je in elk geval bent behoed voor groter leed dankzij al dat horen en lezen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')