Rip 😪😪😪quote:
Ik had post 298, 2 vóór de lapo…quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat je niet door had dat je lapo had aangezien het voor blauw moeilijker zichtbaar is
niet te verwarren met anime-meisjesquote:
Dit jaar voor Thunder Road gegaan op mn eigen lijstquote:
Anime meisjesquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te verwarren met anime-meisjes
quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind Bruce echt rete saai altijd
Voor mij was dat 2011. 2012 was het al meer 'kijk, daag, dag iedereen ik zit hier voor jullie, zie je me, bel me even, ja ik zit hier live leuk he haha'-volk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik koester het jaar dat je die blokkendoos in Hilversum gewoon naar binnen kon lopen en nog niet allerlei Josti band leden hun 2 minutes of fame meenden te moeten halen.
Langer dan één colaatje heb ik het er overigens niet uitgehouden, er was geen reet te beleven.
In dat opzicht snap ik de aanwezigheid van animeermeisjes voor de wachtenden wel…
zeg dat maar in z’n gezicht!quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef Poppejans1.4 het volgende:
ik zag de ui van arnout aan voor mrmadquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had post 298, 2 vóór de lapo…
Thunder Road iddquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit jaar voor Thunder Road gegaan op mn eigen lijst
Verstaat ie toch nietquote:
ik vrees dat die geen nederlands spreekt.quote:
Nu al zin in t Goffert parkquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:17 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Thunder Road idd![]()
Hier ook op mn lijst
Je kan niet altijd smaak hebbenquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Plottwist: hij is Nederlandsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |