Counting stars?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:52 schreef MTheBassman het volgende:
volgende stemplaat komt straks alweer
Tsja.quote:
Net een plek of 4 te hoog. Onderste kwart was prima geweest.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Er staat veel erger in de lijst. En dan zo'n verschrikkelijk, hartverscheurend verhaal, prima notering zo
Ja, ik vind het wel iets moois hebben.quote:
Precies dit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Er staat veel erger in de lijst. En dan zo'n verschrikkelijk, hartverscheurend verhaal, prima notering zo
Billyquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:51 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is dit nou weer voor snertnummer? Dat die mensen in Hilversum lijden omdat ze familieleden verloren zijn, is erg. Maar waarom moeten ze het erger maken door ons nu ook te laten lijden? :/
Ach ja, verschillen in de marge nog wel in deze fase van de lijstquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net een plek of 4 te hoog. Onderste kwart was prima geweest.
Zeker, was niks mis mee dat nummer.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Behalve dat het in de top2000 stondquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zeker, was niks mis mee dat nummer.
Natuurlijk is overal ellende.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja.
Er gaan veel mensen dood. Ook op een trieste manier.
Een goede vriendin van mij is dit jaar uit het leven gestapt. Andere vrienden hebben een doodgeboren kindje gekregen. Niet iedereen wordt (redelijk) gezond 95 zoals mijn schoonoma...
STERquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat dit over het tellen van het aantal keer dat we STER horen?
Catchy ook wel, al was t niet zo'n nummerquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zeker, was niks mis mee dat nummer.
borsato?quote:
Nummer vond ik zeker mooi, ik kende het nog niet. De reactie op het nummer vrij ongepast maar ach, soms doen mensen zo op het internet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel iets moois hebben.
OneRepublic, dat is pas generieke meuk.
Kan geen toeval zijn dat dit precies voor de STER komt!quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat dit over het tellen van het aantal keer dat we STER horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |