Welkom terug kerel!quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:49 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn visite van vanavond heeft door ziekte afgezegd.
Jo, ik doe een extra fles iets in de koelkast en dan wordt het een gezellige avond met jullie
Ik had meteen Slayer opgezet, laat ze de rimbam krijgen!quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat zei ik, kreeg ik van broer te horen 'niemand vind dit leuk', en ik dacht, oké, de groeten
Thanks. Kom net terug van een kerstbrunch met familie. Uiteraard weer veel te veel gegetenquote:
des te meer om te drinken op een volle maagquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks. Kom net terug van een kerstbrunch met familie. Uiteraard weer veel te veel gegetenNet wel een paar mooie nummers gemist helaas!
ben gelukkig comfortably numb door al die Serious Request verhalenquote:
Dan zeg je :"We zullen kijken wat we voor je kunnen doen".quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat zei ik, kreeg ik van broer te horen 'niemand vind dit leuk', en ik dacht, oké, de groeten
Verschrikkelijk ja.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:51 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wat een vreselijk verdrietig verhaal
Die arme ouders...
Dat niet bepaald neequote:Op dinsdag 26 december 2023 15:51 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet iets wat ik nu direct op mijn playlist ga zetten
Nog aan karaoke gedaan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks. Kom net terug van een kerstbrunch met familie. Uiteraard weer veel te veel gegetenNet wel een paar mooie nummers gemist helaas!
Sad verhaal is sad.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:51 schreef MTheBassman het volgende:
dit is best prima, het verhaal erachter
Oké wauw.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:51 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is dit nou weer voor snertnummer? Dat die mensen in Hilversum lijden omdat ze familieleden verloren zijn, is erg. Maar waarom moeten ze het erger maken door ons nu ook te laten lijden? :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |