Over Mia?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik werd zojuist gewoon naar boven verbannen door mijn familie toen de zender opstond. "Is er ook wat leukers op, ik vind het een kutnummer"
op naar de gaybarquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis zet de Kreuners op de karaokelijst
Als dat bij Mia was geef ik ze geen ongelijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik werd zojuist gewoon naar boven verbannen door mijn familie toen de zender opstond. "Is er ook wat leukers op, ik vind het een kutnummer"
Ik heb helemaal niks veranderdquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, my mistake, Pino heeft 'm vanmorgen naar Klassiekers verschoven
quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dat bij Mia was geef ik ze geen ongelijk
Dan zeg je "Dan wacht je maar op het volgende nummer".quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dan hebben ze helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, ging over How to save a Life.
Niet? I stand corrected in dat geval, zag vanmorgen in de OP van het deel wat je opende een wijziging staan en dacht dat 1 en 1 2 was.quote:
Ik zeg altijd 'het is een diverse lijst, er komt vanzelf iets wat je mooi vindt'quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zeg je "Dan wacht je maar op het volgende nummer".
Dat zei ik, kreeg ik van broer te horen 'niemand vind dit leuk', en ik dacht, oké, de groetenquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zeg je "Dan wacht je maar op het volgende nummer".
Je bent beter af zonder henquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat zei ik, kreeg ik van broer te horen 'niemand vind dit leuk', en ik dacht, oké, de groeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |