Ik weet dat de tijd vliegt maar jij gaat wel HEEL snelquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
940 Only Time Enya
939 Denis Blondie![]()
938 Blauwe Ruis BLØF![]()
937 Just Can't Get Enough (Live) Depeche Mode
936 Hallelujah Lisa Lois
935 Sebastian Cockney Rebel![]()
![]()
934 Love The Way You Lie Eminem & Rihanna![]()
933 Happy Pharrell Williams
932 Heaven Must Be Missing An... Tavares
931 I Will Survive Gloria Gaynor
930 Venus Shocking Blue![]()
929 Go Like Elijah Chi Coltrane
Gale zit in een andere timezonequote:
Shit, zat eerder door die pdf heen te scrollen en pakte een ander uurtje tussen 12.00 en 13.00quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet dat de tijd vliegt maar jij gaat wel HEEL snel
Hoog en droog.quote:
Mijn oprechte deelnemingquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:03 schreef Gunner het volgende:
Ben inmiddels aanbeland in het Den Helder van @:Dagoduck
Eens zien of ik nog wat kan meepakken van de lijst
Welkom!quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:03 schreef Gunner het volgende:
Ben inmiddels aanbeland in het Den Helder van @:Dagoduck
Eens zien of ik nog wat kan meepakken van de lijst
Ik heb helaas nooit aan die aparte tekst kunnen wennen en vind dat Bart er ook anders (minder mooI) zingt op de een of andere manier .quote:
neequote:Op dinsdag 26 december 2023 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
is den helder een beetje leuk eigenlijk?
Feest in de tentquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:04 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik Theo Appelman zou heten en in Purmerend zou wonen, dan hoeft het voor mij niet meer
Als je de drukte van Groningen stad gewend bent niet, maar als je wat meer rust wil maar wel stadse voorzieningen in de buurt is het hier prima.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
Die mini-docu was ook indrukwekkendquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb helaas nooit aan die aparte tekst kunnen wennen en vind dat Bart er ook anders (minder mooI) zingt op de een of andere manier .
Nee.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |