Ga ik checken. Ergens in januari.quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:51 schreef Starflyer het volgende:
De versie van Melissa Etherigde is ook top!
Van Maggie May dus.
Toch nog liever deze Maggiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zingen kon ze welquote:Op dinsdag 26 december 2023 09:54 schreef Gretzl het volgende:
Deze Whitney kende ik niet (zo goed) meer, maar valt me alleszins mee
quote:
Bij die zin moet ik automatisch aan deze Snob-/Witte Trui-klassieker denken van PSBquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch nog liever deze Maggy![]()
[ afbeelding ]Dat filmpje met Pharrell blijf ik geweldig vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
1564 Hier Komt De Storm Frank Boeijen Groepquote:
Morning Galequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |