Ja lijkt me pittig voor ze..quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De ene wilt het liefst alles uit de lucht meppen...
Andere ligt te hyperventileren onder bed.
WalsjeZUIP
Nog leuke contacten aan overgehouden?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens een FOK!meet ooit zijn we in een gaybar beland.
Tijdens Serious Request in Leiden. Zochten een eerste beste café om even een biertje te doen, nou, toen kwamen we daar uit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klinkt als een gelukkig toeval
Dat je ging pissen en er dan mannen vroegen of ik wilde dat ze meegingenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:18 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nog leuke contacten aan overgehouden?
Dan wordt het tijd dat we eens een paar specials Inkel-gifjes makenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
"De muziekliefhebbers van de Top 2000 zijn altijd erg blij met dit onderdeel" hahahahahaha hij leest mee op Twitter en/of hier
DEZE MAN SCHREEUWT ALTIJD ZOquote:
Yes. Totaal aantal keren dat hij sinds gisternacht walsje of wals zei tijdens de T2000: 8 keer.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit was de second waltz na gister
Oh dat is wel gezelligquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat je ging pissen en er dan mannen vroegen of ik wilde dat ze meegingen
Dit is wel lollig maar dat is het welquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is niet zo mijn ding. Zeker niet voor 's nachts
Ik geniet van Annemiekequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik neem aan dat iedereen na het walsje dronken is.
Wat wil je delen met de wereld dat je niet durft als je nuchter bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |