quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik maak mezelf zeker geen verwijten. Het feit dat zij met een longziekte gewoon nog 3 jaar lang in de coronaperiode heeft mogen leven, is iets waar ik nog steeds trots op ben.
En het was daardoor al een vrij hectische periode. Wellicht verklaart dat ook waarom die schreeuw bij Sabotage er zo hard uit kwam
Alsof je Q Music luistert in 2011quote:
Aankomende dag bedoel ik hahaquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Vanaf 15:00 uur regen en is niet meer gestopt volgens mij.
10 jaar geleden was ie beter?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:49 schreef peaceman het volgende:
Ben was nog op DTRH dit jaar. Heeft geen indruk gemaakt moet ik bekennen.
Je schreeuw ben ik niet vergetenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik maak mezelf zeker geen verwijten. Het feit dat zij met een longziekte gewoon nog 3 jaar lang in de coronaperiode heeft mogen leven, is iets waar ik nog steeds trots op ben.
En het was daardoor al een vrij hectische periode. Wellicht verklaart dat ook waarom die schreeuw bij Sabotage er zo hard uit kwam
Ow hahaquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:49 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Aankomende dag bedoel ik haha
troost je met de gedachte dat het nog veel erger gaat wordenquote:
Grapjas.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Lekker bezig welzwem je dan buiten?
toen was er nog geen DTRHquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
10 jaar geleden was ie beter?
Ik vind zwemmen echt leuk, maar die badhokjes he? Drama…..quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Grapjas.
Baantjes in het lokale 50 meter bad
Meen je niet!quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Die foto in de OP is dus gewoon photoshop. De ij van Matthijs staat ook niet recht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaak is er dan in de voorste helft van de tent nog wel ruimtequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:51 schreef Gretzl het volgende:
Kon helaas op Rock Werchter niet meer The Barn in (hele tijd overvol), dus ik heb Ben Howard nog steeds niet echt live gezien. Alleen vanaf een schermpje buiten de tent
Hopelijk doet de muziek je goed!quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
Zonder er een R&P-topic van te maken:
Vorige week is de moeder van een maat van me overleden (kanker, te jong, je kent het wel). Voor mij de eerste keer dat er een ouder van een maat (van mijn leeftijd) overlijdt. Vond ik ook wel heftig, voor mezelf ook omdat ik nou niet echt bekend sta om mijn inlevingsvermogen en moeite heb met hoe ik daarop kan reageren.
En een van de twee uitbaters van mijn stamkroeg (wat toch een beetje als een huiskamer voelt) is een paar dagen terug naar het hospice verhuisd. Ook kanker.
Mijn moeder zwemt tegenwoordig nog steeds iedere ochtend buiten, of het nou vriest of niet. Maar zij is dan ook wel een ultieme bikkelquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Grapjas.
Baantjes in het lokale 50 meter bad
Immer!quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hopelijk doet de muziek je goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |