Wordt het ooit weer mooi weer? Het blijft maar regenen en regenen en regenenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ga morgen ook weer een rondje rennen. Schijnt dan gelukkig ook mooi weer ervoor te worden
Yes i amquote:
Ik hoorde net dat de zon gaat schijnen! In hoeverre dat betrouwbaar is komen we helaas morgen pas achterquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt het ooit weer mooi weer? Het blijft maar regenen en regenen en regenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1600 (1558) - Steve Harley & Cockney Rebel - Make Me Smile (Come Up And See Me)
1650 (1555) - MGMT - Kids
1651 (1685) - America - Ventura Highway
1681 (1677) - Willie Nelson - Always On My Mind
1732 (1736) - Dido - White FlagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Het is sinds oktober wel echt dramatisch jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben ze de plek op de wereld erbij verteld?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat de zon gaat schijnen! In hoeverre dat betrouwbaar is komen we helaas morgen pas achter
Huh?quote:
Ze zeiden Nederland volgens mijquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hebben ze de plek op de wereld erbij verteld?
Aankomende dagquote:
Ik geloof er niet zo in. Hopelijk is het betrouwbaar voor morgen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat de zon gaat schijnen! In hoeverre dat betrouwbaar is komen we helaas morgen pas achter
Ik maak mezelf zeker geen verwijten. Het feit dat zij met een longziekte gewoon nog 3 jaar lang in de coronaperiode heeft mogen leven, is iets waar ik nog steeds trots op ben.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je dat vertelde ja.
Wat een verhaal… ik hoop niet dat je jezelf verwijten maakt, dat is niet nodig.
ik ben ook meer van het zwemmen. Hardlopen vind ik doodsaai eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben aan het zwemmen in plaats van hardlopen.
In mei ga ik naar Aruba en ik probeer een goddelijk lichaam te hebben, maar december gooit roet in het eten
Aha!quote:
Lekker bezig welquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben aan het zwemmen in plaats van hardlopen.
In mei ga ik naar Aruba en ik probeer een goddelijk lichaam te hebben, maar december gooit roet in het eten
Echt he. Dat maakte zelfs letterlijk het Driving Home For Christmas vrij depressief.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Vanaf 15:00 uur regen en is niet meer gestopt volgens mij.quote:
Ik duim meequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in. Hopelijk is het betrouwbaar voor morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |