Lekker bezig geweestquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben wel een beetje trots dat ik op mijn werk een encyclopedie en onmisbaar wordt genoemd.
En dat de Pippies het goed doen.
En dat ik 15 random fokkers bij elkaar heb gebracht en zelfs met een paar Rage Against The Machine heb gezongen
Weet je nog dat we het tijdens de meeting begin dit jaar hadden over dat ik mantelzorger was, maar inmiddels niet meer? Mijn moeder was een maand daarvoor naar een verzorgingstehuis gegaan, dus was ik opgelucht dat ik de zorg een beetje uit handen kon geven.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry man![]()
Je vader eerder ook al, niet?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als de sprong mislukt ben je er wel gelijk van af ja...
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben wel een beetje trots dat ik op mijn werk een encyclopedie en onmisbaar wordt genoemd.
En dat de Pippies het goed doen.
En dat ik 15 random fokkers bij elkaar heb gebracht en zelfs met een paar Rage Against The Machine heb gezongen
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
Bedankt voor de lieve berichtjes
[..]
Weet je nog dat we het tijdens de meeting begin dit jaar hadden over dat ik mantelzorger was, maar inmiddels niet meer? Mijn moeder was een maand daarvoor naar een verzorgingstehuis gegaan, dus was ik opgelucht dat ik de zorg een beetje uit handen kon geven.
Anderhalve week na die meeting is ze overleden. Haar darmen lagen stil. Dat kwam deels omdat ze in het verzorgingstehuis valium had gekregen en ze daar bijna geen beweging kreeg.
Het was geen fijne start van het jaar.
Ouwe doos gespot.quote:
Wowowowowow What a nightttt.... Oh nee dat is een andere van zequote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als de sprong mislukt ben je er wel gelijk van af ja...
Jij loopt veel hard heb ik wel doorquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:41 schreef ok01 het volgende:
Jaaaa![]()
![]()
![]()
Heeft ook een eervolle plek op mijn hardloop playlist deze
Nee, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Weet je nog dat we het tijdens de meeting begin dit jaar hadden over dat ik mantelzorger was, maar inmiddels niet meer? Mijn moeder was een maand daarvoor naar een verzorgingstehuis gegaan, dus was ik opgelucht dat ik de zorg een beetje uit handen kon geven.
Anderhalve week na die meeting is ze overleden. Haar darmen lagen stil. Dat kwam deels omdat ze in het verzorgingstehuis valium had gekregen en ze daar bijna geen beweging kreeg.
Fuck man, heftigquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
edit: ja, klopt, maar mijn vader is al heel lang geleden overleden.
Haha mooi ja diequote:
Ach wat vreselijk, fijn dat je er alsnog zo sterk onder bent geblevenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |