Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. Ja ook dat nog. Ik was dit jaar ook 25 jaar in dienst en ben 50 jaar geworden. Het was een mooi jaar voor ons.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een top 2000 quiz gewonnen met 5 andere fokkers.
Is dat beter?
Nog gecondoleerdquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Dat ik me toch wel redelijk goed door dit jaar heb doorgeslagen, ook al is mijn moeder - ondanks een lang ziekbed - toch ineens onverwacht overleden.
Jij?
Jeetje is ze al zo lang geleden overledenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan nu Dolly Dots-genot
Ria Brieffies is volgend jaar al 15 jaar niet meer onder ons.
quote:
Welterusten!quote:
Ik heb ook ernstig hoogtevreesquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:38 schreef peaceman het volgende:
Ow en ik ben ondanks mijn hoogstevrees Summit One opgeweest in New York. Vond ik best stoer van mezelf.
Waardeloze kutziekte ook.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeetje is ze al zo lang geleden overleden
Als de sprong mislukt ben je er wel gelijk van af ja...quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb ook ernstig hoogtevrees![]()
Volgend jaar ga ik parachutespringen om er af te komen
Lekker bezig geweestquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben wel een beetje trots dat ik op mijn werk een encyclopedie en onmisbaar wordt genoemd.
En dat de Pippies het goed doen.
En dat ik 15 random fokkers bij elkaar heb gebracht en zelfs met een paar Rage Against The Machine heb gezongen
Weet je nog dat we het tijdens de meeting begin dit jaar hadden over dat ik mantelzorger was, maar inmiddels niet meer? Mijn moeder was een maand daarvoor naar een verzorgingstehuis gegaan, dus was ik opgelucht dat ik de zorg een beetje uit handen kon geven.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry man![]()
Je vader eerder ook al, niet?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als de sprong mislukt ben je er wel gelijk van af ja...
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben wel een beetje trots dat ik op mijn werk een encyclopedie en onmisbaar wordt genoemd.
En dat de Pippies het goed doen.
En dat ik 15 random fokkers bij elkaar heb gebracht en zelfs met een paar Rage Against The Machine heb gezongen
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
Bedankt voor de lieve berichtjes
[..]
Weet je nog dat we het tijdens de meeting begin dit jaar hadden over dat ik mantelzorger was, maar inmiddels niet meer? Mijn moeder was een maand daarvoor naar een verzorgingstehuis gegaan, dus was ik opgelucht dat ik de zorg een beetje uit handen kon geven.
Anderhalve week na die meeting is ze overleden. Haar darmen lagen stil. Dat kwam deels omdat ze in het verzorgingstehuis valium had gekregen en ze daar bijna geen beweging kreeg.
Het was geen fijne start van het jaar.
Ouwe doos gespot.quote:
Wowowowowow What a nightttt.... Oh nee dat is een andere van zequote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als de sprong mislukt ben je er wel gelijk van af ja...
Jij loopt veel hard heb ik wel doorquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:41 schreef ok01 het volgende:
Jaaaa![]()
![]()
![]()
Heeft ook een eervolle plek op mijn hardloop playlist deze
Nee, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Weet je nog dat we het tijdens de meeting begin dit jaar hadden over dat ik mantelzorger was, maar inmiddels niet meer? Mijn moeder was een maand daarvoor naar een verzorgingstehuis gegaan, dus was ik opgelucht dat ik de zorg een beetje uit handen kon geven.
Anderhalve week na die meeting is ze overleden. Haar darmen lagen stil. Dat kwam deels omdat ze in het verzorgingstehuis valium had gekregen en ze daar bijna geen beweging kreeg.
Fuck man, heftigquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
edit: ja, klopt, maar mijn vader is al heel lang geleden overleden.
Haha mooi ja diequote:
Ach wat vreselijk, fijn dat je er alsnog zo sterk onder bent geblevenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja ik herinner me ook nog dat je dat vertelde. Wat is het dan snel gegaan zeg.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
maar serieus... respect dat je dat gaat doen. al denk ik ook wel: je bent knettergek omdat ik dat zelf niet durf.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb ook ernstig hoogtevrees![]()
Volgend jaar ga ik parachutespringen om er af te komen
shit man, sorryquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb na vijf jaar hardlopen inmiddels een playlist van bijna 800 nummers opgebouwdquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jij loopt veel hard heb ik wel door
Ik was het nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:43 schreef hollandia02 het volgende:
81% vrouw van de stemmers op dit lied
Jeetjequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb na vijf jaar hardlopen inmiddels een playlist van bijna 800 nummers opgebouwd
Ik weet nog dat je dat vertelde ja.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Morgen ook maar echt weer even aan een rondje wagen. Heb begin februari een hardloopwedstrijd maar een puddingconditie op dit moment nogquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:41 schreef ok01 het volgende:
Jaaaa![]()
![]()
![]()
Heeft ook een eervolle plek op mijn hardloop playlist deze
Nee dat niet haha. Vind vooral de variatie elke keer weer fijn qua nummersquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jeetje
Maak je die ook af voor je stop 🤪
Verrassend..quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:43 schreef hollandia02 het volgende:
81% vrouw van de stemmers op dit lied
Goed bezig! Ik ga morgen ook weer een rondje rennen. Schijnt dan gelukkig ook mooi weer ervoor te wordenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Morgen ook maar echt weer even aan een rondje wagen. Heb begin februari een hardloopwedstroop maar een puddingconditie op dit moment nog
Eens met het bovenstaande.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:45 schreef hollandia02 het volgende:
Versie van Elvis zoveel beter
Ken ik mooi een biertje halen
You must be fun at parties.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Die foto in de OP is dus gewoon photoshop. De ij van Matthijs staat ook niet recht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt het ooit weer mooi weer? Het blijft maar regenen en regenen en regenenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ga morgen ook weer een rondje rennen. Schijnt dan gelukkig ook mooi weer ervoor te worden
Yes i amquote:
Ik hoorde net dat de zon gaat schijnen! In hoeverre dat betrouwbaar is komen we helaas morgen pas achterquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt het ooit weer mooi weer? Het blijft maar regenen en regenen en regenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1600 (1558) - Steve Harley & Cockney Rebel - Make Me Smile (Come Up And See Me)
1650 (1555) - MGMT - Kids
1651 (1685) - America - Ventura Highway
1681 (1677) - Willie Nelson - Always On My Mind
1732 (1736) - Dido - White FlagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Het is sinds oktober wel echt dramatisch jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben ze de plek op de wereld erbij verteld?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat de zon gaat schijnen! In hoeverre dat betrouwbaar is komen we helaas morgen pas achter
Huh?quote:
Ze zeiden Nederland volgens mijquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hebben ze de plek op de wereld erbij verteld?
Aankomende dagquote:
Ik geloof er niet zo in. Hopelijk is het betrouwbaar voor morgen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat de zon gaat schijnen! In hoeverre dat betrouwbaar is komen we helaas morgen pas achter
Ik maak mezelf zeker geen verwijten. Het feit dat zij met een longziekte gewoon nog 3 jaar lang in de coronaperiode heeft mogen leven, is iets waar ik nog steeds trots op ben.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je dat vertelde ja.
Wat een verhaal… ik hoop niet dat je jezelf verwijten maakt, dat is niet nodig.
ik ben ook meer van het zwemmen. Hardlopen vind ik doodsaai eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben aan het zwemmen in plaats van hardlopen.
In mei ga ik naar Aruba en ik probeer een goddelijk lichaam te hebben, maar december gooit roet in het eten
Aha!quote:
Lekker bezig welquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben aan het zwemmen in plaats van hardlopen.
In mei ga ik naar Aruba en ik probeer een goddelijk lichaam te hebben, maar december gooit roet in het eten
Echt he. Dat maakte zelfs letterlijk het Driving Home For Christmas vrij depressief.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Vanaf 15:00 uur regen en is niet meer gestopt volgens mij.quote:
Ik duim meequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in. Hopelijk is het betrouwbaar voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |